Tankstation in Culemborg omgekleurd van Autofood naar GT24

Het voormalig Autofood-tankstation van Gecu in Culemborg gaat sinds deze week door het leven als GT24-locatie. De leverancier van de brandstof blijft onveranderd, dat is nog steeds Den Hartog. Het station aan de Randweg is het zesde tankstation in de kleuren van de onbemande formule.

Onlangs werden tankstations in Leende en Nieuwpoort omgebouwd naar het merk. “GT24 staat voor Goedkoop Tanken 24 uur per dag. Simpel en doelmatig. De brandstof blijft van dezelfde kwaliteit als voorheen, alleen de prijs maakt het verschil. Wij hoeven niet, wat allerlei andere landelijke ketens wel eisen, nog een keertje extra fee af te dragen voor de naam. Daardoor kunnen we scherp aanbieden”, aldus Frans Geurts, eigenaar van Gecu en het GT24-tankstation.

Volgens de ondernemer verandert de naam van het brandstoffenmerk wel, maar blijft de bedrijfsvoering hetzelfde. “Gecu is Gecu en wij bepalen zelf onze acties”. Meedoen met de acties van GT24 sluit hij echter ook niet uit. Volgens Geurts is GT24 erg gericht op moderne mobiliteit. Waar mogelijk zullen nieuwe technieken gebruikt worden om het de klant zo makkelijk mogelijk te maken.

Uitbreiding van netwerk

Den Hartog is niet alleen leverancier van smeermiddelen en brandstoffen, maar tevens eigenaar van zo’n vijftig tankstations. Het gaat om Esso-locaties en om stations in het merk van Autofood. De tanklocaties variëren van kleine onbemande tot volledig uitgeruste tankstations met shops en wasmogelijkheden.

Afgelopen april maakte de Zuid-Hollandse oliehandelaar Den Hartog bekend dat het de nieuwe onbemande tankstationformule GT24 die vorig jaar werd opgericht, zelfstandig voortzet. Met de opening van de eerste drie locaties zat het werk voor initiatiefnemer Peter Groen erop. Oorspronkelijke doel was om in 2019 in Nederland minimaal dertig stations te openen. Op termijn zelfs meer dan honderd.

Lees ook:

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Remco Nieuwenbroek is de vaste journalist voor vakblad TankPro en hoofdredacteur van het TankPro Magazine.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Tankstation in Culemborg omgekleurd van Autofood naar GT24 | TankPro.nl

Tankstation in Culemborg omgekleurd van Autofood naar GT24

Het voormalig Autofood-tankstation van Gecu in Culemborg gaat sinds deze week door het leven als GT24-locatie. De leverancier van de brandstof blijft onveranderd, dat is nog steeds Den Hartog. Het station aan de Randweg is het zesde tankstation in de kleuren van de onbemande formule.

Onlangs werden tankstations in Leende en Nieuwpoort omgebouwd naar het merk. “GT24 staat voor Goedkoop Tanken 24 uur per dag. Simpel en doelmatig. De brandstof blijft van dezelfde kwaliteit als voorheen, alleen de prijs maakt het verschil. Wij hoeven niet, wat allerlei andere landelijke ketens wel eisen, nog een keertje extra fee af te dragen voor de naam. Daardoor kunnen we scherp aanbieden”, aldus Frans Geurts, eigenaar van Gecu en het GT24-tankstation.

Volgens de ondernemer verandert de naam van het brandstoffenmerk wel, maar blijft de bedrijfsvoering hetzelfde. “Gecu is Gecu en wij bepalen zelf onze acties”. Meedoen met de acties van GT24 sluit hij echter ook niet uit. Volgens Geurts is GT24 erg gericht op moderne mobiliteit. Waar mogelijk zullen nieuwe technieken gebruikt worden om het de klant zo makkelijk mogelijk te maken.

Uitbreiding van netwerk

Den Hartog is niet alleen leverancier van smeermiddelen en brandstoffen, maar tevens eigenaar van zo’n vijftig tankstations. Het gaat om Esso-locaties en om stations in het merk van Autofood. De tanklocaties variëren van kleine onbemande tot volledig uitgeruste tankstations met shops en wasmogelijkheden.

Afgelopen april maakte de Zuid-Hollandse oliehandelaar Den Hartog bekend dat het de nieuwe onbemande tankstationformule GT24 die vorig jaar werd opgericht, zelfstandig voortzet. Met de opening van de eerste drie locaties zat het werk voor initiatiefnemer Peter Groen erop. Oorspronkelijke doel was om in 2019 in Nederland minimaal dertig stations te openen. Op termijn zelfs meer dan honderd.

Lees ook:

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Remco Nieuwenbroek is de vaste journalist voor vakblad TankPro en hoofdredacteur van het TankPro Magazine.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.