Jan van Dillen aan de slag bij TSG Netherlands

TSG Netherlands heeft Jan van Dillen (links) per 1 december aangetrokken om de activiteiten binnen TSG Wash verder vorm te geven. De voormalig sales & marketing manager van EenzetCarwash, gaat zich onder meer richten op de roll-overs, zelfwasboxen, stofzuigers van Kärcher en de diverse betaaloplossingen die binnen het Charlie-platform van TSG vallen.

Van Dillen is een bekend gezicht in de Nederlandse carwashwereld. Hij werkte ruim 14 jaar voor EenzetCarwash. De overgang naar TSG gebeurt op goede voet met zijn huidige werkgever, benadrukken beide partijen. Er bestaat al een samenwerking tussen de bedrijven op het gebied van betaalapparatuur.

Fuel Wash-concept

EenzetCarwash gebruikt de betaalapparatuur van Tokheim voor hun Fuel Wash-concept. Daarnaast bieden zij de betaaloplossingen van Charlie aan voor hun roll-overs en wasboxen. Vanuit TSG zal er ook gekeken worden naar het productaanbod van EenzetCarwash om het portfolio mogelijk uit te breiden.

Van Dillen staat te popelen om nu de groei van TSG in de carwashwereld een boost te geven. “Ik stap over van Red-Bull naar McLaren. Die presteren momenteel minder, maar gaan binnenkort ook winnen!”

TSG staat voor Technical Services Group. Deze internationale groep, waar de huidige organisatie reeds geruime tijd deel van uitmaakt, is in 28 landen actief en is de werkgever van meer dan 3.000 werknemers. Eén van de activiteiten van TSG is het bieden van totaaloplossingen voor carwash.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Maak gebruik van de exclusieve aanbieding

Bekijk de aanbieding

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Remco Nieuwenbroek is de vaste journalist voor vakblad TankPro en hoofdredacteur van het TankPro Magazine.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.