Waar ruim een op de vier consumenten brood van huis meeneemt tijdens lange autoritten, is voor 42 procent de tankshop de ideale gelegenheid om vers bereide lekkernijen in te slaan. Daarbij kan bijna een op de tien de chocolade en snoepjes bij de kassa niet weerstaan. Dit blijkt uit onderzoek van de Duitse tankstationketen HEM, onderdeel van Deutsche Tamoil GmbH.
broodje populair onderweg

Onderzoek: tankshop voor 42 procent dé plek om lekkernijen in te slaan

Onderzoek van Deutsche Tamoil GmbH toont aan dat consumenten onderweg vooral bij langere autoritten stoppen bij bijvoorbeeld een bistro van Backhafen (foto) om een broodje mee te nemen. Foto: Deutsche Tamoil GmbH

Waar ruim een op de vier consumenten brood van huis meeneemt tijdens lange autoritten, is voor 42 procent de tankshop de ideale gelegenheid om vers bereide lekkernijen in te slaan. Daarbij kan bijna een op de tien de chocolade en snoepjes bij de kassa niet weerstaan. Dit blijkt uit onderzoek van de Duitse tankstationketen HEM, onderdeel van Deutsche Tamoil GmbH.

Onbeperkt lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad TankPro.nl.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de tankstation-, brandstof- en convenience branche.

sTART ABONNEMENT

Overzicht alle abonnementen

 
 
 
 
 

Auteur: Paul Blonk

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Onderzoek: tankshop voor 42 procent dé plek om lekkernijen in te slaan | TankPro.nl
Waar ruim een op de vier consumenten brood van huis meeneemt tijdens lange autoritten, is voor 42 procent de tankshop de ideale gelegenheid om vers bereide lekkernijen in te slaan. Daarbij kan bijna een op de tien de chocolade en snoepjes bij de kassa niet weerstaan. Dit blijkt uit onderzoek van de Duitse tankstationketen HEM, onderdeel van Deutsche Tamoil GmbH.
broodje populair onderweg

Onderzoek: tankshop voor 42 procent dé plek om lekkernijen in te slaan

Onderzoek van Deutsche Tamoil GmbH toont aan dat consumenten onderweg vooral bij langere autoritten stoppen bij bijvoorbeeld een bistro van Backhafen (foto) om een broodje mee te nemen. Foto: Deutsche Tamoil GmbH

Waar ruim een op de vier consumenten brood van huis meeneemt tijdens lange autoritten, is voor 42 procent de tankshop de ideale gelegenheid om vers bereide lekkernijen in te slaan. Daarbij kan bijna een op de tien de chocolade en snoepjes bij de kassa niet weerstaan. Dit blijkt uit onderzoek van de Duitse tankstationketen HEM, onderdeel van Deutsche Tamoil GmbH.

Onbeperkt lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad TankPro.nl.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de tankstation-, brandstof- en convenience branche.

sTART ABONNEMENT

Overzicht alle abonnementen

 
 
 
 
 

Auteur: Paul Blonk

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.