Maes, met rond de driehonderd stations de grootste tankstationformule van België, is een samenwerking aangegaan met Techniche. Doel is om de klantervaring op de onbemande tanklocaties verder te verbeteren, de operationele efficiëntie te verhogen en de overheadkosten voor de onderhoudsactiviteiten te verminderen.
'beter beheer van onderhoud'

Maes kiest Techniche voor ‘verbetering klantervaring bij onbemande tankstations’

Maes wil dat de exploitatie en het onderhoud van de honderden onbemande tankstations die het bedrijf in België heeft efficiënter, met minder kosten en meer klantvriendelijk gaan verlopen. Foto: Maes België, 2024

Maes, met rond de driehonderd stations de grootste tankstationformule van België, is een samenwerking aangegaan met Techniche. Doel is om de klantervaring op de onbemande tanklocaties van Maes verder te verbeteren, de operationele efficiëntie te verhogen en de overheadkosten voor de onderhoudsactiviteiten te verminderen.

Maes wil dat de exploitatie en het onderhoud van de honderden onbemande tankstations die het bedrijf in België heeft efficiënter, met minder kosten en meer klantvriendelijk gaan verlopen. Urgent, een tool van Techniche, is daarvoor volgens Maes de perfecte partner. Volgens beide bedrijven zal een geautomatiseerd onderhoudsbeheer voor het netwerk de beschikbaarheid van assets vergroten. Maes zal Urgent gaan inzetten om het onderhoudsbeheer van activa op haar tankstations, gemakswinkels en autowasstraten te automatiseren om hiermee de betrouwbaarheid en beschikbaarheid van activa te kunnen vergroten. Urgent zal hierbij het streven van Maes ondersteunen om de klantervaring op de betreffende tankstations te verbeteren, de operationele efficiëntie te verhogen en de overheadkosten voor de onderhoudsactiviteiten te verminderen.

Uitdagingen

“Het beheren en onderhouden van een groot netwerk van onbemande tankstations brengt zeer veel operationele uitdagingen met zich mee”, zegt CEO Gilbert van Rens van MAES Energy and Mobility. “Vooral als het gaat om het snel aanpakken van onderhoudsproblemen. Onze toewijding met betrekking tot klanttevredenheid betekent dat we ervoor moeten zorgen dat onze tankstationapparatuur beschikbaar is voor klanten wanneer ze onze locatie bezoeken.”

“We begrepen de noodzaak om een ​​platform voor onderhoudsbeheer te introduceren om onze onderhoudsactiviteiten te ondersteunen en te stroomlijnen, de zichtbaarheid van het onderhoud op onze locaties te verbeteren en ons geplande preventieve onderhoud te beheren. We hebben voor Urgent gekozen om aan onze onmiddellijke operationele behoeften te voldoen en om ons bedrijf te ondersteunen bij het plannen van toekomstige groei.”

Trots

CEO Daryn Edgar van Techniche is trots op de komende samenwerking. “Maes is een Europese pionier op het gebied van onbemande tankstations en we kijken er dan ook naar uit om hen te ondersteunen op hun digitale transformatietraject. Effectieve, geautomatiseerde onderhoudsbeheerprocessen zijn essentieel voor Maes als het gaat om het opbouwen van een merk dat bekend staat om zijn klantenservice en goed onderhouden tankstations.”

Lees ook:

Auteur: Paul Blonk

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Maes kiest Techniche voor ‘verbetering klantervaring bij onbemande tankstations’ | TankPro.nl
Maes, met rond de driehonderd stations de grootste tankstationformule van België, is een samenwerking aangegaan met Techniche. Doel is om de klantervaring op de onbemande tanklocaties verder te verbeteren, de operationele efficiëntie te verhogen en de overheadkosten voor de onderhoudsactiviteiten te verminderen.
'beter beheer van onderhoud'

Maes kiest Techniche voor ‘verbetering klantervaring bij onbemande tankstations’

Maes wil dat de exploitatie en het onderhoud van de honderden onbemande tankstations die het bedrijf in België heeft efficiënter, met minder kosten en meer klantvriendelijk gaan verlopen. Foto: Maes België, 2024

Maes, met rond de driehonderd stations de grootste tankstationformule van België, is een samenwerking aangegaan met Techniche. Doel is om de klantervaring op de onbemande tanklocaties van Maes verder te verbeteren, de operationele efficiëntie te verhogen en de overheadkosten voor de onderhoudsactiviteiten te verminderen.

Maes wil dat de exploitatie en het onderhoud van de honderden onbemande tankstations die het bedrijf in België heeft efficiënter, met minder kosten en meer klantvriendelijk gaan verlopen. Urgent, een tool van Techniche, is daarvoor volgens Maes de perfecte partner. Volgens beide bedrijven zal een geautomatiseerd onderhoudsbeheer voor het netwerk de beschikbaarheid van assets vergroten. Maes zal Urgent gaan inzetten om het onderhoudsbeheer van activa op haar tankstations, gemakswinkels en autowasstraten te automatiseren om hiermee de betrouwbaarheid en beschikbaarheid van activa te kunnen vergroten. Urgent zal hierbij het streven van Maes ondersteunen om de klantervaring op de betreffende tankstations te verbeteren, de operationele efficiëntie te verhogen en de overheadkosten voor de onderhoudsactiviteiten te verminderen.

Uitdagingen

“Het beheren en onderhouden van een groot netwerk van onbemande tankstations brengt zeer veel operationele uitdagingen met zich mee”, zegt CEO Gilbert van Rens van MAES Energy and Mobility. “Vooral als het gaat om het snel aanpakken van onderhoudsproblemen. Onze toewijding met betrekking tot klanttevredenheid betekent dat we ervoor moeten zorgen dat onze tankstationapparatuur beschikbaar is voor klanten wanneer ze onze locatie bezoeken.”

“We begrepen de noodzaak om een ​​platform voor onderhoudsbeheer te introduceren om onze onderhoudsactiviteiten te ondersteunen en te stroomlijnen, de zichtbaarheid van het onderhoud op onze locaties te verbeteren en ons geplande preventieve onderhoud te beheren. We hebben voor Urgent gekozen om aan onze onmiddellijke operationele behoeften te voldoen en om ons bedrijf te ondersteunen bij het plannen van toekomstige groei.”

Trots

CEO Daryn Edgar van Techniche is trots op de komende samenwerking. “Maes is een Europese pionier op het gebied van onbemande tankstations en we kijken er dan ook naar uit om hen te ondersteunen op hun digitale transformatietraject. Effectieve, geautomatiseerde onderhoudsbeheerprocessen zijn essentieel voor Maes als het gaat om het opbouwen van een merk dat bekend staat om zijn klantenservice en goed onderhouden tankstations.”

Lees ook:

Auteur: Paul Blonk

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.