In een tankstation reclame maken voor dat nieuwe product, die leuke promotie of mooie actie kan op vele manieren. Zoals met beeldschermen, posters, pomptoppers, banners en vlaggen. Maar sinds kort is er een nieuw hightech systeem dat elk product -letterlijk- tot leven brengt. 3D hologrammen zijn de unieke, nieuwe blikvanger en de toekomst van adverteren. Smid Media Solutions biedt het.
'unieke blikvanger'

3D hologrammen van Smid Media Solutions: je weet niet wat je ziet!

3D hologrammen zijn onder meer voor tankstations een geheel nieuwe manier van reclame maken voor een product of service. Foto: Smid Media Solutions, 2024

In een tankstation reclame maken voor dat nieuwe product, die leuke promotie of mooie actie kan op vele manieren. Zoals met beeldschermen, posters, pomptoppers, banners en vlaggen. Maar sinds kort is er een hightech systeem dat elk product -letterlijk- tot leven brengt. 3D hologrammen zijn de unieke, nieuwe blikvanger en de toekomst van adverteren. Smid Media Solutions biedt de futuristische reclametool.



“Als je op je locatie een 3D hologram hebt draaien, dan weet de bezoeker niet wat hij ziet! Het is nieuw, het is uniek en een geweldige aandachttrekker waar je niet omheen kan. En helemaal op plekken die wat achteraf liggen of waar minder bezoekers komen. Met een 3D hologram ben je verzekerd van de ultieme aandacht voor een product of dienst.” Dat zegt directeur Nicky Smid van Smid Media Solutions. Smid weet waarover hij praat. Sinds jaar en dag gespecialiseerd in alles wat met publiciteit en reclamemiddelen op locatie te maken heeft, biedt het full service print managementbedrijf uit Raamsdonksveer de beste oplossing voor reclame in print. “Posters, banners, folders, banners, stickers, flags; je kunt het zo gek niet bedenken of we maken het”, zegt Smid. “Vooral voor tankstations doen we veel. Van nieuwe stickers rond diepvriezers, vloerstickers, posters, displays, POS-materiaal en waterdichte pomptoppers, tot digital signage en LED-schermen. We ontwerpen het, fabriceren het en zorgen dat de commerciële boodschap, in welke vorm ook, op de verkoopplek wordt gerealiseerd. Het hele proces van a tot z. We mogen alle bekende tankstationformules tot onze klanten rekenen. Shell, De Haan, AVIA en Hanex om er maar eens een paar te noemen. Daar zijn we heel trots op”, aldus Smid.

Innovatie

Reclame is overal en dat is volgens Smid een reden dat consumenten steeds meer immuun worden voor billboards en andere vormen van statische reclame. “Om de aandacht van de consument te trekken moet je dan ook innoveren. Daarvoor hebben we nu iets nieuws, iets unieks dat nog bijna nergens te zien is. En waar het al wél te zien is, is het een ongekende aandachttrekker. Men kan er letterlijk bijna niet omheen.” Smid heeft het over de nieuwste innovatie van het bedrijf: 3D hologrammen. Een speciale 3D Hologram Projector die ronddraait en licht verspreidt, zorgt hierbij voor een ongelooflijke driedimensionale afbeelding van een product. De 3D afbeeldingen bevatten geen achtergrond waardoor het lijkt alsof ze in de lucht zweven. “De consument kan er omheen lopen”, zegt Smid. “En dat ziet er spectaculair uit. Met een 3D hologram trek je gegarandeerd de aandacht van de bezoeker. Uit de onderzoeken die wij hebben gedaan blijkt duidelijk dat het de verkopen van het betreffende door de 3D Hologram Projector getoonde product stimuleert. De inzet van 3D hologrammen werkt zonder meer zeer impulsverhogend. Overigens werkt het systeem erg gemakkelijk met WiFi en een gemakkelijke app.”

Zichtbaarheid

Tijdens de afgelopen december door inkooporganisatie GemaQ in Leusden gehouden Business Boost Summit 2023 toonde frisdrankspecialist Vrumona een 3D hologram van Smid Media Solutions. Bovenop een koelkast van Rockstar zagen bezoekers in 3D een goudkleurige afbeelding van de energydrink. “Dit is een mooi voorbeeld wat er met 3D hologrammen allemaal mogelijk is”, zegt Smid. “Heb je een nieuw product, een nieuwe dienst, een promotie of iets anders waarvoor je op de winkelvloer aandacht vraagt, iets waarmee je je wilt onderscheiden, dan is de 3D Hologram Projector dé nieuwe manier om dat te doen. Overal waar je in de tankshop staat, zie je ‘m. Het is een echte blikvanger. Een 3D hologram kan van grote waarde zijn. Je kan hiermee de nieuwste producten uitlichten of populaire producten onder de aandacht brengen. Het werkt ook heel goed op plekken in de shop waar het wat donkerder is of waar niet veel mensen komen. Dankzij de toename in zichtbaarheid en autoriteit helpt het om de omzet te vergroten”, aldus Smid die onderstreept dat eigenlijk elk product in 3D kan worden afgebeeld. “Frisdranken, ijskrabbers, screenwash of een andere productpromotie? Niets is onmogelijk!”

Smid Media Solutions | tel. 0162 51 06 81 | info@smidmediasolutions.nl / www.smidmediasolutions.nl

Auteur: Paul Blonk

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

3D hologrammen van Smid Media Solutions: je weet niet wat je ziet! | TankPro.nl
In een tankstation reclame maken voor dat nieuwe product, die leuke promotie of mooie actie kan op vele manieren. Zoals met beeldschermen, posters, pomptoppers, banners en vlaggen. Maar sinds kort is er een nieuw hightech systeem dat elk product -letterlijk- tot leven brengt. 3D hologrammen zijn de unieke, nieuwe blikvanger en de toekomst van adverteren. Smid Media Solutions biedt het.
'unieke blikvanger'

3D hologrammen van Smid Media Solutions: je weet niet wat je ziet!

3D hologrammen zijn onder meer voor tankstations een geheel nieuwe manier van reclame maken voor een product of service. Foto: Smid Media Solutions, 2024

In een tankstation reclame maken voor dat nieuwe product, die leuke promotie of mooie actie kan op vele manieren. Zoals met beeldschermen, posters, pomptoppers, banners en vlaggen. Maar sinds kort is er een hightech systeem dat elk product -letterlijk- tot leven brengt. 3D hologrammen zijn de unieke, nieuwe blikvanger en de toekomst van adverteren. Smid Media Solutions biedt de futuristische reclametool.



“Als je op je locatie een 3D hologram hebt draaien, dan weet de bezoeker niet wat hij ziet! Het is nieuw, het is uniek en een geweldige aandachttrekker waar je niet omheen kan. En helemaal op plekken die wat achteraf liggen of waar minder bezoekers komen. Met een 3D hologram ben je verzekerd van de ultieme aandacht voor een product of dienst.” Dat zegt directeur Nicky Smid van Smid Media Solutions. Smid weet waarover hij praat. Sinds jaar en dag gespecialiseerd in alles wat met publiciteit en reclamemiddelen op locatie te maken heeft, biedt het full service print managementbedrijf uit Raamsdonksveer de beste oplossing voor reclame in print. “Posters, banners, folders, banners, stickers, flags; je kunt het zo gek niet bedenken of we maken het”, zegt Smid. “Vooral voor tankstations doen we veel. Van nieuwe stickers rond diepvriezers, vloerstickers, posters, displays, POS-materiaal en waterdichte pomptoppers, tot digital signage en LED-schermen. We ontwerpen het, fabriceren het en zorgen dat de commerciële boodschap, in welke vorm ook, op de verkoopplek wordt gerealiseerd. Het hele proces van a tot z. We mogen alle bekende tankstationformules tot onze klanten rekenen. Shell, De Haan, AVIA en Hanex om er maar eens een paar te noemen. Daar zijn we heel trots op”, aldus Smid.

Innovatie

Reclame is overal en dat is volgens Smid een reden dat consumenten steeds meer immuun worden voor billboards en andere vormen van statische reclame. “Om de aandacht van de consument te trekken moet je dan ook innoveren. Daarvoor hebben we nu iets nieuws, iets unieks dat nog bijna nergens te zien is. En waar het al wél te zien is, is het een ongekende aandachttrekker. Men kan er letterlijk bijna niet omheen.” Smid heeft het over de nieuwste innovatie van het bedrijf: 3D hologrammen. Een speciale 3D Hologram Projector die ronddraait en licht verspreidt, zorgt hierbij voor een ongelooflijke driedimensionale afbeelding van een product. De 3D afbeeldingen bevatten geen achtergrond waardoor het lijkt alsof ze in de lucht zweven. “De consument kan er omheen lopen”, zegt Smid. “En dat ziet er spectaculair uit. Met een 3D hologram trek je gegarandeerd de aandacht van de bezoeker. Uit de onderzoeken die wij hebben gedaan blijkt duidelijk dat het de verkopen van het betreffende door de 3D Hologram Projector getoonde product stimuleert. De inzet van 3D hologrammen werkt zonder meer zeer impulsverhogend. Overigens werkt het systeem erg gemakkelijk met WiFi en een gemakkelijke app.”

Zichtbaarheid

Tijdens de afgelopen december door inkooporganisatie GemaQ in Leusden gehouden Business Boost Summit 2023 toonde frisdrankspecialist Vrumona een 3D hologram van Smid Media Solutions. Bovenop een koelkast van Rockstar zagen bezoekers in 3D een goudkleurige afbeelding van de energydrink. “Dit is een mooi voorbeeld wat er met 3D hologrammen allemaal mogelijk is”, zegt Smid. “Heb je een nieuw product, een nieuwe dienst, een promotie of iets anders waarvoor je op de winkelvloer aandacht vraagt, iets waarmee je je wilt onderscheiden, dan is de 3D Hologram Projector dé nieuwe manier om dat te doen. Overal waar je in de tankshop staat, zie je ‘m. Het is een echte blikvanger. Een 3D hologram kan van grote waarde zijn. Je kan hiermee de nieuwste producten uitlichten of populaire producten onder de aandacht brengen. Het werkt ook heel goed op plekken in de shop waar het wat donkerder is of waar niet veel mensen komen. Dankzij de toename in zichtbaarheid en autoriteit helpt het om de omzet te vergroten”, aldus Smid die onderstreept dat eigenlijk elk product in 3D kan worden afgebeeld. “Frisdranken, ijskrabbers, screenwash of een andere productpromotie? Niets is onmogelijk!”

Smid Media Solutions | tel. 0162 51 06 81 | info@smidmediasolutions.nl / www.smidmediasolutions.nl

Auteur: Paul Blonk

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.