Nieuwe WashTec-directeur: We gaan vol inzetten op wasstraten

WashTec Benelux richt zich de aankomende tijd met name op het behouden en versterken van haar positie op de Nederlandse markt. De groei wordt vooral gezocht in België en op de verkoop van wasstraten. Daarnaast komt in de nabije toekomst een aantal mooie vernieuwingen op de markt. Dat zegt Jochem Janssen, sinds enkele maanden de nieuwe algemeen directeur van WashTec Benelux. Zusterblad CarwashPro sprak met hem over de toekomst en de richting die de carwashproducent inslaat.

In eerste instantie gaf het concern niet meteen veel ruchtbaarheid aan de aanstelling van de nieuwe Managing Director. “Ik ben meteen volle bak aan de slag gegaan na mijn aanstelling. Ik heb een voorstel en introductieronde gemaakt en ben daarom vooral veel in Duitsland geweest.”

Lees het uitgebreide interview met de nieuwe directeur van WashTec Benelux, waarin hij onder meer spreekt over de strategie van het bedrijf en zijn visie op de carwash-markt:

www.carwashpro.nl/algemeen/2017/06/20/nieuwe-washtec-directeur-we-gaan-vol-inzetten-op-wasstraten/

Auteur: Tom van Gurp

Tom van Gurp is hoofdredacteur van TankPro Magazine en volgt de petrolbranche al vele jaren.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.