Aanbieder van loyaliteitsprogramma’s InMarkt stapt in petrol

Aanbieder van loyaliteitsprogramma’s InMarkt breidt uit naar de tankstationbranche. Door een toenemende vraag vanuit de markt en de kansen die het bedrijf ziet, heeft InMarkt het initiatief genomen om ook voor petrol (tailor made) concepten te ontwikkelen. Naast loyaliteitsprogramma’s biedt het bedrijf ook mogelijkheden om bepaalde productcategorieën in de shop te ondersteunen. InMarkt is als exposant aanwezig op de Tankstation Vakbeurs op dinsdag 17 november 2015 in Expo Houten. 

Het bedrijf ontwikkelt loyaliteitsprogramma’s, productintroducties en merkactivaties voor lokale ondernemers, retail-hoofdkantoren en A-merken. Hiermee kunnen bedrijven zich onderscheiden op lokaal niveau en kunnen ze blijven groeien. Dit doet het bedrijf onder andere door exclusief samen te werken met toonaangevende merken en door concepten volledig van A tot Z te verzorgen.

Onderscheidend vermogen

”Wij geloven dat een retailer écht de connectie kan maken met de consument door zich lokaal te onderscheiden. Door formulebeleid is dit steeds moeilijker en men moet meer dan ooit vechten om de gunst van de kritische consument. Wij ondersteunen met onze expertise de belangen van lokale ondernemers, retailers en A-merken om consumenten voor zich te winnen”, aldus het bedrijf.

InMarkt is één van de ruim zeventig exposant op de Tankstation Vakbeurs. Wilt u ook op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen en innovaties in de sector? U heeft nog één week om u in te schrijven www.tankstationvakbeurs.nl/registratie/.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Maak gebruik van de exclusieve aanbieding

Bekijk de aanbieding

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.