‘Auto Maas’ wordt ‘Maas’ met nieuwe huisstijl

Auto Maas Tankstations heeft haar nieuwe huisstijl en logo gepresenteerd. Ook is er een vernieuwde website. De vernieuwingen moeten ertoe leiden dat beter met de klant wordt gecommuniceerd. ‘Niet over klanten praten, maar met klanten’ , is nu het motto van Maas.

Maandenlang is gewerkt aan de vernieuwing van Auto Maas. Dit heeft uiteindelijk geresulteerd in een nieuw logo, een nieuwe huisstijl en website, maar bovenal een nieuwe mentaliteit. Brandstof en koffie zijn volgens Auto Maas op veel plaatsen te krijgen; maar service met een glimlach niet.

Mentaliteit

Dit noemt Auto Maas de ‘Maas-­‐mentaliteit’. Het nieuwe logo vertegenwoordigt dan ook eerder een mentaliteit dan een merk. In de toekomst gaat Auto Maas nog meer investeren in de kwaliteit-­‐ en servicebeleving door de klant. Hierbij staan de medewerkers van Auto Maas centraal. Deze gedachte en mentaliteit zijn vertaald in een nieuw communicatiebeleid.

Met de aankondiging van de nieuwe uitstraling en de ‘Maas-­‐mentaliteit’ zijn er online fundamentele veranderingen doorgevoerd. Zo wordt het adres van de website van Auto Maas gewijzigd van automaas.com, naar bij-­‐maas.nl en zal Auto Maas ook actief worden op sociale media. Zo kunnen allerlei acties direct naar de klant worden ‘gecommuniceerd’.

Uitstraling

In de komende maanden zal de nieuwe uitstraling en het nieuwe beleid worden uitgerold en terug komen op alle tankstations van Auto Maas. Vanaf 1 oktober 2012 zal Auto Maas 2.0 officieel van start gaan. Binnen twee maanden staat ook de overname van drie Shell-tankstations gepland.

Daarmee komt het totaal aantal Maas stations op 20, waarvan er 16 in eigen beheer worden geëxploiteerd.

Auteur: Steven Don

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

‘Auto Maas’ wordt ‘Maas’ met nieuwe huisstijl | TankPro.nl

‘Auto Maas’ wordt ‘Maas’ met nieuwe huisstijl

Auto Maas Tankstations heeft haar nieuwe huisstijl en logo gepresenteerd. Ook is er een vernieuwde website. De vernieuwingen moeten ertoe leiden dat beter met de klant wordt gecommuniceerd. ‘Niet over klanten praten, maar met klanten’ , is nu het motto van Maas.

Maandenlang is gewerkt aan de vernieuwing van Auto Maas. Dit heeft uiteindelijk geresulteerd in een nieuw logo, een nieuwe huisstijl en website, maar bovenal een nieuwe mentaliteit. Brandstof en koffie zijn volgens Auto Maas op veel plaatsen te krijgen; maar service met een glimlach niet.

Mentaliteit

Dit noemt Auto Maas de ‘Maas-­‐mentaliteit’. Het nieuwe logo vertegenwoordigt dan ook eerder een mentaliteit dan een merk. In de toekomst gaat Auto Maas nog meer investeren in de kwaliteit-­‐ en servicebeleving door de klant. Hierbij staan de medewerkers van Auto Maas centraal. Deze gedachte en mentaliteit zijn vertaald in een nieuw communicatiebeleid.

Met de aankondiging van de nieuwe uitstraling en de ‘Maas-­‐mentaliteit’ zijn er online fundamentele veranderingen doorgevoerd. Zo wordt het adres van de website van Auto Maas gewijzigd van automaas.com, naar bij-­‐maas.nl en zal Auto Maas ook actief worden op sociale media. Zo kunnen allerlei acties direct naar de klant worden ‘gecommuniceerd’.

Uitstraling

In de komende maanden zal de nieuwe uitstraling en het nieuwe beleid worden uitgerold en terug komen op alle tankstations van Auto Maas. Vanaf 1 oktober 2012 zal Auto Maas 2.0 officieel van start gaan. Binnen twee maanden staat ook de overname van drie Shell-tankstations gepland.

Daarmee komt het totaal aantal Maas stations op 20, waarvan er 16 in eigen beheer worden geëxploiteerd.

Auteur: Steven Don

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.