Washtec, Uniti Expo, carwash

Carwashwereld presenteert innovaties op de Uniti Expo

Digitalisering was het centrale thema bij de grote carwashfabrikanten tijdens de Uniti Expo 2018. De beurs werd gehouden van 15 tot en met 17 mei in Stuttgart en was met 460 exposanten de grootste editie tot nu toe. Een nieuwe roll-over, een systeem dat wassers helpt in wasboxen en verschillende apps werden gepresenteerd. 

In twee verschillende hallen stond vooral het carwashgedeelte centraal. In Hal 1, de hoofdhal, stonden onder andere de grote fabrikanten Christ, Washtec, Istobal en Kärcher. In Hal 3, de ruimte die was gereserveerd voor carwash, stonden alle overige partijen.

Digitalisering

Washtec zet het grootst in op digitalisering van de carwash. Door middel van een speciale digitale backoffice en het easycarwash-concept dat op de beurs werd gepresenteerd, wil het merk zich toeleggen op convenience en snelheid. Het merk doet er alles aan om het wassen van de auto makkelijker te maken. Om dat te bewerkstelligen wordt gebruik gemaakt van bijvoorbeeld kentekenherkenning.

Een andere nieuwe feature is het begeleid wassen bij wasboxen. Door middel van een zeer simpel stappenplan worden stappen doorlopen die ervoor zorgen dat de auto optimaal gereinigd wordt in de wasbox. Iedere optie wordt doorlopen, van het afspuiten tot het opbrengen van de velgenreiniger. De machine geeft aan hoe dit het beste gebeurt.

Wil je meer weten over de carwash-innovaties op de Uniti Expo? Lees dan hier het volledige artikel en houdt aankomende weken zustersite CarwashPro.nl in de gaten. 

Lees ook: Uniti Expo: digitalisering, nieuwe brandstoffen en curryworst

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Carwashwereld presenteert innovaties op de Uniti Expo | TankPro.nl
Washtec, Uniti Expo, carwash

Carwashwereld presenteert innovaties op de Uniti Expo

Digitalisering was het centrale thema bij de grote carwashfabrikanten tijdens de Uniti Expo 2018. De beurs werd gehouden van 15 tot en met 17 mei in Stuttgart en was met 460 exposanten de grootste editie tot nu toe. Een nieuwe roll-over, een systeem dat wassers helpt in wasboxen en verschillende apps werden gepresenteerd. 

In twee verschillende hallen stond vooral het carwashgedeelte centraal. In Hal 1, de hoofdhal, stonden onder andere de grote fabrikanten Christ, Washtec, Istobal en Kärcher. In Hal 3, de ruimte die was gereserveerd voor carwash, stonden alle overige partijen.

Digitalisering

Washtec zet het grootst in op digitalisering van de carwash. Door middel van een speciale digitale backoffice en het easycarwash-concept dat op de beurs werd gepresenteerd, wil het merk zich toeleggen op convenience en snelheid. Het merk doet er alles aan om het wassen van de auto makkelijker te maken. Om dat te bewerkstelligen wordt gebruik gemaakt van bijvoorbeeld kentekenherkenning.

Een andere nieuwe feature is het begeleid wassen bij wasboxen. Door middel van een zeer simpel stappenplan worden stappen doorlopen die ervoor zorgen dat de auto optimaal gereinigd wordt in de wasbox. Iedere optie wordt doorlopen, van het afspuiten tot het opbrengen van de velgenreiniger. De machine geeft aan hoe dit het beste gebeurt.

Wil je meer weten over de carwash-innovaties op de Uniti Expo? Lees dan hier het volledige artikel en houdt aankomende weken zustersite CarwashPro.nl in de gaten. 

Lees ook: Uniti Expo: digitalisering, nieuwe brandstoffen en curryworst

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.