Washin7: hoe de wasstraat uitgroeide tot een begrip in de regio

Ondernemer Frank Vekemans kwam zo’n zeven jaar geleden op het idee om een wasstraat te beginnen. Binnen no-time groeide de vestigingen van Washin7 uit tot een begrip in de regio’s waar hij actief is. Daarnaast behaalde de Brabantse ondernemer ook persoonlijke successen. Zo probeert hij als bestuurslid van Bovag Autowas- en Poetsbedrijven een bijdrage te leveren aan de verdere ontwikkeling van de carwashbranche. Hoe hij dit alles heeft bereikt? Zusterblad CarwashPro zocht hem op in Eindhoven en ging met hem in gesprek.

Vanaf zijn kantoor kijkt de ondernemer uit op zijn net nieuw gebouwde tweede lijn in zijn wasstraat in Eindhoven. “Het had wat voeten in de aarde, maar na zes maanden zijn de verbouwingen zo goed als klaar”, zegt hij. Achter hem staan twee ingelijste en gesigneerde PSV t-shirts. Daarover vertelt hij trots. “Alle spelers uit de selectie wassen hun auto hier bij mij in de wasstraat.” Het laat zien dat Washin7 uitgegroeid is tot een begrip in de wijde omgeving.

Lees het volledige verhaal bij zusterblad CarwashPro:
https://www.carwashpro.nl/ondernemen/2018/04/03/washin7-hoe-de-wasstraat-uitgroeide-tot-begrip-in-de-regio/

Onderwerpen: ,

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Remco Nieuwenbroek is de vaste journalist voor vakblad TankPro en hoofdredacteur van het TankPro Magazine.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Washin7: hoe de wasstraat uitgroeide tot een begrip in de regio | TankPro.nl

Washin7: hoe de wasstraat uitgroeide tot een begrip in de regio

Ondernemer Frank Vekemans kwam zo’n zeven jaar geleden op het idee om een wasstraat te beginnen. Binnen no-time groeide de vestigingen van Washin7 uit tot een begrip in de regio’s waar hij actief is. Daarnaast behaalde de Brabantse ondernemer ook persoonlijke successen. Zo probeert hij als bestuurslid van Bovag Autowas- en Poetsbedrijven een bijdrage te leveren aan de verdere ontwikkeling van de carwashbranche. Hoe hij dit alles heeft bereikt? Zusterblad CarwashPro zocht hem op in Eindhoven en ging met hem in gesprek.

Vanaf zijn kantoor kijkt de ondernemer uit op zijn net nieuw gebouwde tweede lijn in zijn wasstraat in Eindhoven. “Het had wat voeten in de aarde, maar na zes maanden zijn de verbouwingen zo goed als klaar”, zegt hij. Achter hem staan twee ingelijste en gesigneerde PSV t-shirts. Daarover vertelt hij trots. “Alle spelers uit de selectie wassen hun auto hier bij mij in de wasstraat.” Het laat zien dat Washin7 uitgegroeid is tot een begrip in de wijde omgeving.

Lees het volledige verhaal bij zusterblad CarwashPro:
https://www.carwashpro.nl/ondernemen/2018/04/03/washin7-hoe-de-wasstraat-uitgroeide-tot-begrip-in-de-regio/

Onderwerpen: ,

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Remco Nieuwenbroek is de vaste journalist voor vakblad TankPro en hoofdredacteur van het TankPro Magazine.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.