SWO De Splinter De Digitale

SWO de Splinter en De Digitale gaan samenwerking aan: alle leden krijgen nieuwe schermen

De ongeveer 180 leden van SWO de Splinter krijgen per 1 juli nieuwe digitale schermen bij hun kassa’s. Dat is het resultaat van een samenwerking die de inkooporganisatie aangaat met De Digitale, een bedrijf dat zich onder andere bezighoudt met menuschermen en -communicatie.

De overeenkomst werd onlangs getekend (foto) door directeur Letteke van der Kruk, secretaris Gerbert Vissers en voorzitter Rob van Herpen van SWO de Splinter en Jeffrey Brouwer, directeur van De Digitale. Naast nieuwe fullHD mediaplayers zal De Digitale de leden van De Splinter ook voorzien van ‘spetterende content’ die zij kunnen gebruiken om hun producten te verkopen. De leden hebben dus al schermen die worden aangestuurd door andere partijen, maar die worden vervangen.

Schermen bij leden

De van oorsprong op inkoop gerichte samenwerkingsorganisatie heeft zich de afgelopen jaren meer ontwikkeld tot een full service-retailorganisatie. Het hoofddoel is het realiseren van rendementsverbetering voor haar leden. De samenwerking is volgens De Digitale voortgekomen uit de prettige relatie die er al was met enkele Splinter-leden. “Goede content die de gast verleidt en het juiste aanbod op de juiste manier presenteert, op het juiste moment. Dat stimuleert de omzet en geeft een beter rendement”, aldus Brouwer.

Ook voor de toekomst liggen er al plannen klaar. “De Splinter en De Digitale zullen samen blijven optrekken in het ontwikkelen en faciliteren van innovaties op het gebied van digitale communicatie die bijdragen aan het shop-rendement”, zegt de directeur van het bedrijf uit Zaltbommel.

Inspiratiedag

Op 12 mei vindt de Splinter Inspiratiedag plaats, gehouden in het ZiN inspiratielab in Veghel. Na het besloten ochtendprogramma zal De Digitale de nieuwe producten uit het portfolio ook introduceren.

Naast digitale menuborden voor in de shop richt De Digitale zich bijvoorbeeld ook op orderkiosken en nieuwe concepten, zoals ‘the stretch’. Het langwerpige scherm kan onder andere boven de schappen geplaatst worden. Ook voor dat soort oplossingen kunnen de leden van De Splinter kiezen.

Lees ook:

Auteur: Nico Schinkelshoek

Nico Schinkelshoek is de vaste redacteur van TankPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

SWO de Splinter en De Digitale gaan samenwerking aan: alle leden krijgen nieuwe schermen | TankPro.nl
SWO De Splinter De Digitale

SWO de Splinter en De Digitale gaan samenwerking aan: alle leden krijgen nieuwe schermen

De ongeveer 180 leden van SWO de Splinter krijgen per 1 juli nieuwe digitale schermen bij hun kassa’s. Dat is het resultaat van een samenwerking die de inkooporganisatie aangaat met De Digitale, een bedrijf dat zich onder andere bezighoudt met menuschermen en -communicatie.

De overeenkomst werd onlangs getekend (foto) door directeur Letteke van der Kruk, secretaris Gerbert Vissers en voorzitter Rob van Herpen van SWO de Splinter en Jeffrey Brouwer, directeur van De Digitale. Naast nieuwe fullHD mediaplayers zal De Digitale de leden van De Splinter ook voorzien van ‘spetterende content’ die zij kunnen gebruiken om hun producten te verkopen. De leden hebben dus al schermen die worden aangestuurd door andere partijen, maar die worden vervangen.

Schermen bij leden

De van oorsprong op inkoop gerichte samenwerkingsorganisatie heeft zich de afgelopen jaren meer ontwikkeld tot een full service-retailorganisatie. Het hoofddoel is het realiseren van rendementsverbetering voor haar leden. De samenwerking is volgens De Digitale voortgekomen uit de prettige relatie die er al was met enkele Splinter-leden. “Goede content die de gast verleidt en het juiste aanbod op de juiste manier presenteert, op het juiste moment. Dat stimuleert de omzet en geeft een beter rendement”, aldus Brouwer.

Ook voor de toekomst liggen er al plannen klaar. “De Splinter en De Digitale zullen samen blijven optrekken in het ontwikkelen en faciliteren van innovaties op het gebied van digitale communicatie die bijdragen aan het shop-rendement”, zegt de directeur van het bedrijf uit Zaltbommel.

Inspiratiedag

Op 12 mei vindt de Splinter Inspiratiedag plaats, gehouden in het ZiN inspiratielab in Veghel. Na het besloten ochtendprogramma zal De Digitale de nieuwe producten uit het portfolio ook introduceren.

Naast digitale menuborden voor in de shop richt De Digitale zich bijvoorbeeld ook op orderkiosken en nieuwe concepten, zoals ‘the stretch’. Het langwerpige scherm kan onder andere boven de schappen geplaatst worden. Ook voor dat soort oplossingen kunnen de leden van De Splinter kiezen.

Lees ook:

Auteur: Nico Schinkelshoek

Nico Schinkelshoek is de vaste redacteur van TankPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.