
De Haan laat petrolmarkt kennismaken met Tony’s Tower
De eerste Tony’s Towers van De Haan Minerale Oliën zijn geplaatst. Met het ‘toekomstbestendige concept’ kunnen onbemande tankstations hun gasten 24 uur per dag bedienen en moeten de locaties aantrekkelijker worden voor de consument.
De acht meter hoge torens bestaan uit vendingmachines met daarbovenop een 360 graden led-scherm, waarop onder andere reclames en promoties getoond kunnen worden. Er zijn er inmiddels vier Tony’s Towers geïnstalleerd bij verschillende tankstations in het land. De Haan werkt voor het project met verschillende partijen samen, waaronder het Duitse Veloform Media.
De eerste vier torens zijn te vinden bij BP de Keizer Hank, Esso Express Roelofarendsveen, Esso Express Ouderkerk aan de Amstel en Esso Velserbroek.
Onlangs maakte De Haan Minerale Oliën nog bekend dat in juli ook de eerste Tony’s Kiosk wordt geopend. De onbemande shop kan in slechts veertien uur gebouwd worden. De Haan exploiteert in Nederland een netwerk van meer dan 150 tankstations met de merken De Haan, Esso, Shell en BP.
Hieronder de nieuwe Tony’s Tower.

Lees ook:
- De Haan kan binnen veertien uur onbemande shop plaatsen
- Berkman opent IJsmobiel Pitstop in tankshop ‘s-Gravendeel
- ‘We worden een reële concurrent van de huidige shops’
U las zojuist één van de gratis premium artikelen
Onbeperkt lezen? Maak gebruik van de exclusieve aanbieding
Bent u al abonnee?