‘Millenial koopt liefst voorverpakt product bij tankstation’

Bron: QiZiNi persbericht

Millenials, personen die geboren zijn tussen 1981 en 1996, kopen voornamelijk voorverpakte producten bij het tankstation. Dat stelt het bedrijf QiZiNi, dat zich onder andere bezighoudt met het maken van sandwiches, wraps en burrito’s.

Onbeperkt lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad TankPro.nl.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de tankstation-, brandstof- en convenience branche.

sTART ABONNEMENT

Overzicht alle abonnementen

 
 
 
 
 

Onderwerpen: , ,

Auteur: Nico Schinkelshoek

Nico Schinkelshoek is de vaste redacteur van TankPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

‘Millenial koopt liefst voorverpakt product bij tankstation’ | TankPro.nl

‘Millenial koopt liefst voorverpakt product bij tankstation’

Bron: QiZiNi persbericht

Millenials, personen die geboren zijn tussen 1981 en 1996, kopen voornamelijk voorverpakte producten bij het tankstation. Dat stelt het bedrijf QiZiNi, dat zich onder andere bezighoudt met het maken van sandwiches, wraps en burrito’s.

Onbeperkt lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad TankPro.nl.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de tankstation-, brandstof- en convenience branche.

sTART ABONNEMENT

Overzicht alle abonnementen

 
 
 
 
 

Onderwerpen: , ,

Auteur: Nico Schinkelshoek

Nico Schinkelshoek is de vaste redacteur van TankPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.