Dunkin’ presenteert nieuwe concepten voor tankstations in Nederland

Het koffie- en donutmerk presenteert drie concepten op de tankstationvakbeurs in Houten Het razend populaire koffie- en donutmerk Dunkin? introduceert zijn petrol concept op de Nederlandse markt. De introductie vindt 6 en 7 november plaats op de Tankstation Vakbeurs in ...

Dunkin’ introduceert zijn nieuwe concept voor tankstations op de Tankstation Vakbeurs in Houten. Het koffie- en donutmerk heeft voor ondernemers drie verschillende opties in petto. Eind september opende Dunkin’ een vestiging bij wegrestaurant De Lucht langs de A2. Met de introductie van het petrolconcept in Nederland wordt het voor alle tankstationhouders mogelijk om het Dunkin’-concept te implementeren.

Allereerst wordt het Dunkin’ on the go-concept getoond. Hierbij wordt een speciale unit geïnstalleerd, waarbij de klant met zijn of haar betaalpas betaalt en zelf een keuze kan maken uit warme dranken, waaronder cappuccino, latte, espresso, warme chocolademelk en thee. Daarnaast vindt er een primeur plaats met de introductie van de Frozen Dunkin’-machine, waar klanten zelf een Dunkin’ Frappe, Dunkaccino, iced latte of macchiato kunnen bereiden. Hierbij kan gekozen worden voor voorverpakte donuts in doosjes van een, twee of vier stuks en munchkins.

De tweede mogelijkheid is een pop-up store, waarbij een compleet Dunkin’-restaurant op locatie gebouwd wordt en waar het hele assortiment beschikbaar zal zijn. Ten derde wordt het ook mogelijk om producten van Baskin-Robbins, het ijsmerk dat ook bij het moederbedrijf van Dunkin’ hoort, toe te voegen aan het assortiment. In een speciale Baskin-Robbins-vriezer wordt het ijs in verpakkingen van 120 ml en 500 ml aan de klant aangeboden.

Dunkin’ on the go

“Na de komst van Dunkin’ in Nederland hebben we al mooie uitbreidingen mogen doen in verschillende steden. Dankzij het petrolconcept maken we de koffie en donuts van Dunkin’ nog makkelijker beschikbaar voor iedereen in Nederland. Een kop koffie met een donut vormt toch een ideale combinatie voor een on the go tussendoortje?” aldus Nabil Besali, franchisenemer van Dunkin’ in Nederland.

Dunkin’ (voormalig Dunkin’ Donuts) werd opgericht in 1950 en is een van ’s werelds bekendste coffee and baked goods merken. De onderneming telt meer dan 12.200 winkels in 45 landen wereldwijd. Europa telt 240 Dunkin’ shops die zijn gevestigd in Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Oostenrijk, Georgië, IJsland, Luxemburg, Rusland, Spanje, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en Nederland.

Lees ook:

Onderwerpen: , , , ,

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Remco Nieuwenbroek is de vaste journalist voor vakblad TankPro en hoofdredacteur van het TankPro Magazine.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Dunkin’ presenteert nieuwe concepten voor tankstations in Nederland | TankPro.nl

Dunkin’ presenteert nieuwe concepten voor tankstations in Nederland

Het koffie- en donutmerk presenteert drie concepten op de tankstationvakbeurs in Houten Het razend populaire koffie- en donutmerk Dunkin? introduceert zijn petrol concept op de Nederlandse markt. De introductie vindt 6 en 7 november plaats op de Tankstation Vakbeurs in ...

Dunkin’ introduceert zijn nieuwe concept voor tankstations op de Tankstation Vakbeurs in Houten. Het koffie- en donutmerk heeft voor ondernemers drie verschillende opties in petto. Eind september opende Dunkin’ een vestiging bij wegrestaurant De Lucht langs de A2. Met de introductie van het petrolconcept in Nederland wordt het voor alle tankstationhouders mogelijk om het Dunkin’-concept te implementeren.

Allereerst wordt het Dunkin’ on the go-concept getoond. Hierbij wordt een speciale unit geïnstalleerd, waarbij de klant met zijn of haar betaalpas betaalt en zelf een keuze kan maken uit warme dranken, waaronder cappuccino, latte, espresso, warme chocolademelk en thee. Daarnaast vindt er een primeur plaats met de introductie van de Frozen Dunkin’-machine, waar klanten zelf een Dunkin’ Frappe, Dunkaccino, iced latte of macchiato kunnen bereiden. Hierbij kan gekozen worden voor voorverpakte donuts in doosjes van een, twee of vier stuks en munchkins.

De tweede mogelijkheid is een pop-up store, waarbij een compleet Dunkin’-restaurant op locatie gebouwd wordt en waar het hele assortiment beschikbaar zal zijn. Ten derde wordt het ook mogelijk om producten van Baskin-Robbins, het ijsmerk dat ook bij het moederbedrijf van Dunkin’ hoort, toe te voegen aan het assortiment. In een speciale Baskin-Robbins-vriezer wordt het ijs in verpakkingen van 120 ml en 500 ml aan de klant aangeboden.

Dunkin’ on the go

“Na de komst van Dunkin’ in Nederland hebben we al mooie uitbreidingen mogen doen in verschillende steden. Dankzij het petrolconcept maken we de koffie en donuts van Dunkin’ nog makkelijker beschikbaar voor iedereen in Nederland. Een kop koffie met een donut vormt toch een ideale combinatie voor een on the go tussendoortje?” aldus Nabil Besali, franchisenemer van Dunkin’ in Nederland.

Dunkin’ (voormalig Dunkin’ Donuts) werd opgericht in 1950 en is een van ’s werelds bekendste coffee and baked goods merken. De onderneming telt meer dan 12.200 winkels in 45 landen wereldwijd. Europa telt 240 Dunkin’ shops die zijn gevestigd in Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Oostenrijk, Georgië, IJsland, Luxemburg, Rusland, Spanje, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en Nederland.

Lees ook:

Onderwerpen: , , , ,

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Remco Nieuwenbroek is de vaste journalist voor vakblad TankPro en hoofdredacteur van het TankPro Magazine.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.