NRGValue start met nieuwe foodformule QICHI bij Esso aan A13

Op Esso Ruyven aan de A13 heeft NRGValue een geheel nieuw foodformule gelanceerd. De nieuwe formule heet QICHI en kenmerkt zich onder meer door een breed versassortiment en een open keuken. Het concept wordt de komende tijd ook naar andere tankstations uitgerold. In een aantal gevallen is dat in een aangepast format.

NRGValue nam anderhalf jaar geleden zo’n honderd Esso-stations over van ExxonMobil. Destijds waren er al plannen om het huidige shopconcept nieuw leven in te blazen. “Na een analyse van de markt en het consumentengedrag kwamen wij tot de conclusie dat er kansen liggen bij een aanzienlijke verbetering van de foodservice”, aldus een woordvoerder (bekijk een artist’s impression van het nieuwe concept).

Hamburgers

Het Esso-station aan de oostzijde van de A13 bij Pijnacker is de eerste locatie waar QICHI wordt uitgerold. Ter plekke kunnen bezoekers onder meer sushi, salades en hamburgers krijgen. Alle gerechten worden à la minute onder het oog van de klant bereid. “In de shop is het aangenaam en inspirerend. De klanten moeten zich bij ons echt kunnen opladen. Wij willen de perfecte pitstop creëren.”

Het tankstationbedrijf uit Rotterdam heeft in Nederland een netwerk van zo’n honderd bemande Esso-locaties. “Het plan is om de komende jaren de basis van QICHI, namelijk een breed foodservice-aanbod in een inspirerende omgeving en altijd snelle service, ook naar de andere vestigingen uit te rollen. Daaraan gekoppeld zit een vernieuwde, eigentijdse inrichting van de tankshop.”

TankPro publiceert binnenkort een uitgebreid verhaal over het nieuwe foodservice-concept van NRGValue.

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

NRGValue start met nieuwe foodformule QICHI bij Esso aan A13 | TankPro.nl

NRGValue start met nieuwe foodformule QICHI bij Esso aan A13

Op Esso Ruyven aan de A13 heeft NRGValue een geheel nieuw foodformule gelanceerd. De nieuwe formule heet QICHI en kenmerkt zich onder meer door een breed versassortiment en een open keuken. Het concept wordt de komende tijd ook naar andere tankstations uitgerold. In een aantal gevallen is dat in een aangepast format.

NRGValue nam anderhalf jaar geleden zo’n honderd Esso-stations over van ExxonMobil. Destijds waren er al plannen om het huidige shopconcept nieuw leven in te blazen. “Na een analyse van de markt en het consumentengedrag kwamen wij tot de conclusie dat er kansen liggen bij een aanzienlijke verbetering van de foodservice”, aldus een woordvoerder (bekijk een artist’s impression van het nieuwe concept).

Hamburgers

Het Esso-station aan de oostzijde van de A13 bij Pijnacker is de eerste locatie waar QICHI wordt uitgerold. Ter plekke kunnen bezoekers onder meer sushi, salades en hamburgers krijgen. Alle gerechten worden à la minute onder het oog van de klant bereid. “In de shop is het aangenaam en inspirerend. De klanten moeten zich bij ons echt kunnen opladen. Wij willen de perfecte pitstop creëren.”

Het tankstationbedrijf uit Rotterdam heeft in Nederland een netwerk van zo’n honderd bemande Esso-locaties. “Het plan is om de komende jaren de basis van QICHI, namelijk een breed foodservice-aanbod in een inspirerende omgeving en altijd snelle service, ook naar de andere vestigingen uit te rollen. Daaraan gekoppeld zit een vernieuwde, eigentijdse inrichting van de tankshop.”

TankPro publiceert binnenkort een uitgebreid verhaal over het nieuwe foodservice-concept van NRGValue.

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.