SWO de Splinter introduceert retailconcept GemaQ

Retailcoöperatie SWO de Splinter introduceert GemaQ. Dit retailconcept ondersteunt tankstations bij het realiseren van meer omzet en een hoger rendement, door middel van onder andere eenduidige communicatiematerialen, extra aanbiedingen en spaarprogramma’s. Onderdeel van GemaQ is ook de komst van gratis wifi bij alle 240 tankstations die worden beleverd door SWO de Splinter en de lancering van een gratis magazine.

“Het retailconcept GemaQ is een volgende stap in de verdere professionalisering van SWO de Splinter. GemaQ zorgt voor meer eenheid in de tankshops van de aangesloten leden en daardoor voor een betere herkenning bij klanten”, aldus directeur Aschwin Vermeulen van SWO de Splinter.

Tankshop

De slogan ‘GemaQ bieden door vaste waarden en verrassende elementen’ dekt volgens Vermeulen de volledige lading. “Binnen de vaste waarden van onze tankshops, zoals de categorieën dranken, rookwaren, zoetwaren, en non food zorgen we met GemaQ voor een optimale zichtbaarheid, de perfecte prijs en verkrijgbaarheid.”

Ook wil het retailconcept verrassen met onderscheidende (spaar)acties, aanbiedingen en introducties. Daarnaast voorziet het in diverse service-elementen, zoals gratis wifi in alle tankshops. Voor klanten komt er een gratis lifestyle magazine met daarin ook kortingscoupons.

Service

Doel van de introductie van het retailconcept GemaQ is het realiseren van meer omzet en een hoger rendement in de shops van de tankstations van de aangesloten leden. Vermeulen: “In de eerste jaren na de oprichting in 2008 is SWO de Splinter hard gegroeid. De afgelopen twee jaar is een kwaliteitsslag gemaakt en hebben we gezorgd voor verdere professionalisering. Onze strategie is nu gericht op verdere groei en rendementsverbetering. GemaQ draagt hieraan bij.”

Afgelopen week werd al bekend dat SWO de Splinter en AVIA Nederland een meerjarige samenwerkingsovereenkomst hebben gesloten. Vanaf begin januari worden 56 eigen AVIA-tankstations beleverd door SWO de Splinter, waarbij ook alle AVIA-dealers zich kunnen aansluiten.

Tankstations

De AVIA-locaties profiteren vanaf die datum samen met de 185 andere aangesloten tankstations van afspraken die SWO de Splinter maakt met fabrikanten en leveranciers over onder meer introducties, inkoopvoorwaarden, assortimenten, schapindelingen en acties.

SWO de Splinter is een retailcoöperatie voor en door zelfstandige tankstationondernemers. Het bedrijf maakt met fabrikanten en leveranciers afspraken over onder meer verwerking van omzetgegevens en acties. Het is opgericht in juni 2008 en zet zich na de overeenkomst met AVIA Nederland in voor ruim 240 tankstations in Nederland.

Tom van Gurp

Lees ook: AVIA Nederland kiest voor toeleverancier SWO de Splinter

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

SWO de Splinter introduceert retailconcept GemaQ | TankPro.nl

SWO de Splinter introduceert retailconcept GemaQ

Retailcoöperatie SWO de Splinter introduceert GemaQ. Dit retailconcept ondersteunt tankstations bij het realiseren van meer omzet en een hoger rendement, door middel van onder andere eenduidige communicatiematerialen, extra aanbiedingen en spaarprogramma’s. Onderdeel van GemaQ is ook de komst van gratis wifi bij alle 240 tankstations die worden beleverd door SWO de Splinter en de lancering van een gratis magazine.

“Het retailconcept GemaQ is een volgende stap in de verdere professionalisering van SWO de Splinter. GemaQ zorgt voor meer eenheid in de tankshops van de aangesloten leden en daardoor voor een betere herkenning bij klanten”, aldus directeur Aschwin Vermeulen van SWO de Splinter.

Tankshop

De slogan ‘GemaQ bieden door vaste waarden en verrassende elementen’ dekt volgens Vermeulen de volledige lading. “Binnen de vaste waarden van onze tankshops, zoals de categorieën dranken, rookwaren, zoetwaren, en non food zorgen we met GemaQ voor een optimale zichtbaarheid, de perfecte prijs en verkrijgbaarheid.”

Ook wil het retailconcept verrassen met onderscheidende (spaar)acties, aanbiedingen en introducties. Daarnaast voorziet het in diverse service-elementen, zoals gratis wifi in alle tankshops. Voor klanten komt er een gratis lifestyle magazine met daarin ook kortingscoupons.

Service

Doel van de introductie van het retailconcept GemaQ is het realiseren van meer omzet en een hoger rendement in de shops van de tankstations van de aangesloten leden. Vermeulen: “In de eerste jaren na de oprichting in 2008 is SWO de Splinter hard gegroeid. De afgelopen twee jaar is een kwaliteitsslag gemaakt en hebben we gezorgd voor verdere professionalisering. Onze strategie is nu gericht op verdere groei en rendementsverbetering. GemaQ draagt hieraan bij.”

Afgelopen week werd al bekend dat SWO de Splinter en AVIA Nederland een meerjarige samenwerkingsovereenkomst hebben gesloten. Vanaf begin januari worden 56 eigen AVIA-tankstations beleverd door SWO de Splinter, waarbij ook alle AVIA-dealers zich kunnen aansluiten.

Tankstations

De AVIA-locaties profiteren vanaf die datum samen met de 185 andere aangesloten tankstations van afspraken die SWO de Splinter maakt met fabrikanten en leveranciers over onder meer introducties, inkoopvoorwaarden, assortimenten, schapindelingen en acties.

SWO de Splinter is een retailcoöperatie voor en door zelfstandige tankstationondernemers. Het bedrijf maakt met fabrikanten en leveranciers afspraken over onder meer verwerking van omzetgegevens en acties. Het is opgericht in juni 2008 en zet zich na de overeenkomst met AVIA Nederland in voor ruim 240 tankstations in Nederland.

Tom van Gurp

Lees ook: AVIA Nederland kiest voor toeleverancier SWO de Splinter

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.