shell

Shell komt pomphouders tegemoet bij systeem Bonus Miles

Shell gaat aanpassingen doorvoeren in het loyaltysysteem Shell Bonus Miles. Kern van de aanpassing is dat het succes van het Shell Bonus Miles-programma ook voor de dealers in kostenopzicht voordelen zal gaan opleveren. En dat dit bovendien elk jaar met de dealers wordt bekeken. Dat meldt brancheorganisatie BETA.

Volgende week zal Shell de ondernemers gedetailleerd op de hoogte stellen van de wijzigingen in het voordeel van de dealers. De Shell-dealers zijn door BETA al ingelicht.

Loyaltysysteem

“Tot nu toe hebben we positieve reacties binnen en dat is een goed teken. Immers, het uitgangspunt is dat de dealers samen met Shell het succesvolle loyaltysysteem verder optimaal willen benutten in deze concurrerende markt”, licht Martijn van der Kolk van BETA toe.

Deze week is door BETA uitgebreid gesproken met Shell naar aanleiding van de brief van BETA en de Shell-dealers over de aanpassingen in het loyaltysysteem. Van der Kolk: “De dealers hebben samen met BETA goed over kunnen brengen waar de schoen wringt, en dat er verbeteringen doorgevoerd kunnen en moeten worden. BETA is zeer tevreden dat Shell de kritiek serieus heeft genomen en er ook daadwerkelijk wat mee doet.”

Vaste klanten

Het Bonus Miles Programma is gericht op vaste klanten. Hoe meer ze tanken bij een Shell-pomp hoe groter hun voordeel in de vorm van extra airmiles. Deze Bonus Miles worden achteraf bijgeschreven per kwartaal. Ze worden toegekend op basis van het totaal getankte volume per kwartaal.

Volgens sommige pomphouders lopen de extra kosten op tot bijna duizenden euro’s. Het gaat om extra kosten bovenop de kosten die de pomphouders kwijt zijn aan het reguliere airmilesprogramma, dat maandelijks verrekend wordt. De kosten van de Bonus Miles actie worden gedeeld door Shell en de pomphouders. Daarin komt Shell nu de pomphouders tegemoet.

Auteur: Bart Pals

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Shell komt pomphouders tegemoet bij systeem Bonus Miles | TankPro.nl
shell

Shell komt pomphouders tegemoet bij systeem Bonus Miles

Shell gaat aanpassingen doorvoeren in het loyaltysysteem Shell Bonus Miles. Kern van de aanpassing is dat het succes van het Shell Bonus Miles-programma ook voor de dealers in kostenopzicht voordelen zal gaan opleveren. En dat dit bovendien elk jaar met de dealers wordt bekeken. Dat meldt brancheorganisatie BETA.

Volgende week zal Shell de ondernemers gedetailleerd op de hoogte stellen van de wijzigingen in het voordeel van de dealers. De Shell-dealers zijn door BETA al ingelicht.

Loyaltysysteem

“Tot nu toe hebben we positieve reacties binnen en dat is een goed teken. Immers, het uitgangspunt is dat de dealers samen met Shell het succesvolle loyaltysysteem verder optimaal willen benutten in deze concurrerende markt”, licht Martijn van der Kolk van BETA toe.

Deze week is door BETA uitgebreid gesproken met Shell naar aanleiding van de brief van BETA en de Shell-dealers over de aanpassingen in het loyaltysysteem. Van der Kolk: “De dealers hebben samen met BETA goed over kunnen brengen waar de schoen wringt, en dat er verbeteringen doorgevoerd kunnen en moeten worden. BETA is zeer tevreden dat Shell de kritiek serieus heeft genomen en er ook daadwerkelijk wat mee doet.”

Vaste klanten

Het Bonus Miles Programma is gericht op vaste klanten. Hoe meer ze tanken bij een Shell-pomp hoe groter hun voordeel in de vorm van extra airmiles. Deze Bonus Miles worden achteraf bijgeschreven per kwartaal. Ze worden toegekend op basis van het totaal getankte volume per kwartaal.

Volgens sommige pomphouders lopen de extra kosten op tot bijna duizenden euro’s. Het gaat om extra kosten bovenop de kosten die de pomphouders kwijt zijn aan het reguliere airmilesprogramma, dat maandelijks verrekend wordt. De kosten van de Bonus Miles actie worden gedeeld door Shell en de pomphouders. Daarin komt Shell nu de pomphouders tegemoet.

Auteur: Bart Pals

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.