Hero, bevoren fruit op een stokje, waterijs

Hero lanceert waterijs voor verkoop in tankstations

Hero heeft een fruitijsje gelanceerd voor verkoop in onder meer tankstations. Het heet ‘Hero Bevroren Fruit op een stokje’. Het product is sinds deze week vooral bij tankstations en strandpaviljoens te vinden. De waterijsjes van Hero bevatten relatief veel fruit: zo’n 92 procent. Daarmee wil de fabrikant als ‘marktleider in fruitproducten’ ook de stap zetten naar ijs in het out-of-homekanaal.

De producten worden vanaf nu uitgeleverd en mikken op zowel volwassenen als kinderen.

 Deze maand introduceert het fruitmerk ook nog ‘Hero Fruitsap; vers uit de vriezer’. Door puur fruit(sap) direct in te vriezen, blijven de natuurlijke smaken en de voedingswaarden intact, zegt de fabrikant.

Nieuw product

Een ander nieuw ontwikkeld product is ‘Hero Kokoswater’. Kokoswater bevat kalium wat zorgt voor een natuurlijke dorstlessende werking. In ‘Hero Kokoswater’ zit sap van witte druif en limoen of ananas.

Om de herkomst en de passie voor fruit extra te markeren is het logo van Hero aangepast. Het logo dat geïnspireerd is op een fruitsticker is prominent onderdeel van het nieuwe verpakkingsdesign.

De campagne gaat binnenkort van start. Vanaf deze maand is de commercial van ‘Hero Kokoswater’ te zien op televisie, meldt Out-of-home-shops.

Auteur: Bart Pals

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Hero lanceert waterijs voor verkoop in tankstations | TankPro.nl
Hero, bevoren fruit op een stokje, waterijs

Hero lanceert waterijs voor verkoop in tankstations

Hero heeft een fruitijsje gelanceerd voor verkoop in onder meer tankstations. Het heet ‘Hero Bevroren Fruit op een stokje’. Het product is sinds deze week vooral bij tankstations en strandpaviljoens te vinden. De waterijsjes van Hero bevatten relatief veel fruit: zo’n 92 procent. Daarmee wil de fabrikant als ‘marktleider in fruitproducten’ ook de stap zetten naar ijs in het out-of-homekanaal.

De producten worden vanaf nu uitgeleverd en mikken op zowel volwassenen als kinderen.

 Deze maand introduceert het fruitmerk ook nog ‘Hero Fruitsap; vers uit de vriezer’. Door puur fruit(sap) direct in te vriezen, blijven de natuurlijke smaken en de voedingswaarden intact, zegt de fabrikant.

Nieuw product

Een ander nieuw ontwikkeld product is ‘Hero Kokoswater’. Kokoswater bevat kalium wat zorgt voor een natuurlijke dorstlessende werking. In ‘Hero Kokoswater’ zit sap van witte druif en limoen of ananas.

Om de herkomst en de passie voor fruit extra te markeren is het logo van Hero aangepast. Het logo dat geïnspireerd is op een fruitsticker is prominent onderdeel van het nieuwe verpakkingsdesign.

De campagne gaat binnenkort van start. Vanaf deze maand is de commercial van ‘Hero Kokoswater’ te zien op televisie, meldt Out-of-home-shops.

Auteur: Bart Pals

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.