Shell Broodje Kreeft

Shell beantwoordt groeiende vraag naar luxe met ‘Hollandse Helden’

Alle Nederlandse Shell-bakkerijlocaties starten vanaf 18 augustus met de tijdelijke verkoop van broodjes kreeft. Daarmee wil de multinational gehoor geven aan de groeiende vraag van klanten naar luxere en lokale ‘on the go’ producten. 

“Wij willen met de introductie van het broodje kreeft voldoen aan de vraag naar meer luxe producten en willen met een wisselend assortiment onderscheidend blijven in de markt. De Hollandse keuken heeft genoeg te bieden en we willen graag onze Hollandse Helden een podium geven”, aldus Kees van Wezel, manager foodservice & coffee bij Shell Retail voor de Benelux en Frankrijk.

Onbeperkt lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad TankPro.nl.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de tankstation-, brandstof- en convenience branche.

1 maand gratis proefabonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nico Schinkelshoek

Nico Schinkelshoek is redacteur van TankPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.