Kijk terug: Tankstation & Carwash Vakbeurs dag 1: ‘Maak werk van je shop’

Het is erop of eronder voor tankstations die een shop exploiteren in deze coronatijd. Hoe zorg je ervoor dat je je personeel kan blijven betalen? Helemaal als in de toekomst de verkoop van fossiele brandstoffen afneemt en ook tabak in de tankshop mogelijk geen zekerheid meer is. De eerste dag van de Tankstation & Carwash Vakbeurs stond in het teken van de shop. Bekijk de uitzending hieronder terug. 

De zesde editie van de Tankstation & Carwash Vakbeurs krijgt deze week een andere opzet dan de vertrouwde beursvloer in Expo Houten. De organisatie heeft in nauw overleg met exposanten, bezoekers en de branche besloten om dit jaar vanwege onzekerheid rondom het coronavirus geen fysieke beurs te organiseren. Maar dat betekent niet dat er een streep is gezet door het event. Op dinsdag 3, woensdag 4 en donderdag 5 november krijgen lezers en volgers van TankPro.nl en CarwashPro.nl als alternatief namelijk een boeiend en afwisselend programma voorgeschoteld waarin de laatste ontwikkelingen, trends en innovaties aan bod komen.

Op de eerste dag waren te gast:

– Jan-Pieter de Wilde (Kuster Energy) – Energy Point, het concept van de Tankstation Challenge-winnaar
– Jean-Pierre Bakker (NewCo) – Meer omzet met non-food
– Marcel Cauli (Extendas) – Kansen voor digitalisering en kunstmatige intelligentie
– Eric van Voorthuizen (SWO de Splinter) – Ondernemers helpen ondernemers
– Dirk van den Berg (Fort Advocaten) – Shop verhuren? Let op de kleine lettertjes

Bekijk de uitzending hieronder terug:

Deel 1: Interview Jan-Pieter de Wilde (Kuster Energy), Jean-Pierre Bakker (NewCo) en Marcel Cauli (Extendas)  

Deel 2: Eric van Voorthuizen (SWO de Splinter) en Dirk van den Berg (Fort Advocaten) 

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Remco Nieuwenbroek is de vaste journalist voor vakblad TankPro en hoofdredacteur van het TankPro Magazine.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Kijk terug: Tankstation & Carwash Vakbeurs dag 1: ‘Maak werk van je shop’ | TankPro.nl

Kijk terug: Tankstation & Carwash Vakbeurs dag 1: ‘Maak werk van je shop’

Het is erop of eronder voor tankstations die een shop exploiteren in deze coronatijd. Hoe zorg je ervoor dat je je personeel kan blijven betalen? Helemaal als in de toekomst de verkoop van fossiele brandstoffen afneemt en ook tabak in de tankshop mogelijk geen zekerheid meer is. De eerste dag van de Tankstation & Carwash Vakbeurs stond in het teken van de shop. Bekijk de uitzending hieronder terug. 

De zesde editie van de Tankstation & Carwash Vakbeurs krijgt deze week een andere opzet dan de vertrouwde beursvloer in Expo Houten. De organisatie heeft in nauw overleg met exposanten, bezoekers en de branche besloten om dit jaar vanwege onzekerheid rondom het coronavirus geen fysieke beurs te organiseren. Maar dat betekent niet dat er een streep is gezet door het event. Op dinsdag 3, woensdag 4 en donderdag 5 november krijgen lezers en volgers van TankPro.nl en CarwashPro.nl als alternatief namelijk een boeiend en afwisselend programma voorgeschoteld waarin de laatste ontwikkelingen, trends en innovaties aan bod komen.

Op de eerste dag waren te gast:

– Jan-Pieter de Wilde (Kuster Energy) – Energy Point, het concept van de Tankstation Challenge-winnaar
– Jean-Pierre Bakker (NewCo) – Meer omzet met non-food
– Marcel Cauli (Extendas) – Kansen voor digitalisering en kunstmatige intelligentie
– Eric van Voorthuizen (SWO de Splinter) – Ondernemers helpen ondernemers
– Dirk van den Berg (Fort Advocaten) – Shop verhuren? Let op de kleine lettertjes

Bekijk de uitzending hieronder terug:

Deel 1: Interview Jan-Pieter de Wilde (Kuster Energy), Jean-Pierre Bakker (NewCo) en Marcel Cauli (Extendas)  

Deel 2: Eric van Voorthuizen (SWO de Splinter) en Dirk van den Berg (Fort Advocaten) 

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Remco Nieuwenbroek is de vaste journalist voor vakblad TankPro en hoofdredacteur van het TankPro Magazine.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.