Nieuwe koffiemodule voor 70 Texaco-stations

EFR Group heeft een geheel nieuw koffieconcept uitgerold in haar Texaco-stations in de Benelux. In nog geen half jaar tijd werd de koffiehoek in meer dan zeventig stations vervangen. Centraal staat het bekende koffiemerk Lavazza. De koffiecounter heeft een totale facelift ondergaan. Er wordt gewerkt met een machine die kwaliteitskoffie bereidt en de consument heeft de keuze uit een uitgebreid menu met nieuwe on-trend koffiebereidingen.

Met deze introductie biedt EFR Group, het bedrijf achter de Texaco-locaties, antwoord op de vraag van de huidige consument: lekkere kwaliteitskoffie on the go, waarbij een uitgebreide keuze en betaalgemak van groot belang zijn. De consument kan zowel contant als elektronisch betalen. In Nederland wordt het standaard mogelijk om contactloos te betalen met NFC-technologie.

Kortingcoupons

Nieuw is de mogelijkheid om kortingscoupons, zoals Texaco Stars-koffievouchers of toiletvouchers, direct zelf in te wisselen door ze te scannen met behulp van de barcodescanner op de betaalunit. Ook betalen met contant geld is vereenvoudigd door middel van een geïntegreerde teruggavemachine in de betaalunit.

Het uitgebreide menu bevat naast de klassiekers enkele nieuwe, moderne koffiebereidingen zoals iced cappuccino. Tevens is er de mogelijkheid extra smaken zoals speculaas, karamel of geroosterde hazelnoot of een extra shot espresso toe te voegen. Ook wordt er een antwoord geboden op de vraag naar grotere formaten door middel van het nieuwe ‘large’ formaat, met 450 milliliter drank. Dit alles wordt gepresenteerd in een aantrekkelijke volledig nieuwe koffiecounter.

Lavazza

Het merk Lavazza is bekend van zijn Italiaanse kwaliteitskoffie. Door middel van aansprekende marketingcampagnes bouwde het bedrijf reeds een sterk A-kwaliteit merkimago op. Kernwaarden van het merk zijn continue verbetering en innovatie, een filosofie die naadloos aansluit op de missie van EFR Group om de toonaangevende ‘forecourt retailer’ van Europa te worden. Dit strategische partnership wordt door beide partijen dan ook gezien als een kans om hun marktpositie te versterken.

Het design van het koffiemeubel past perfect binnen de diverse shopconcepten van Texaco. De hout-look van de kast creëert een warme sfeer terwijl het RVS-blad zorgt voor een moderne en schone uitstraling. Het ontwerp van de counter zorgt voor een maximaal gebruiksgemak van de consument door middel van strategische plaatsing van koffiemachine, betaalunit en bekers.

Koffiemachine

De koffiemachine Foammaster is het paradepaardje van leverancier Franke en biedt een compleet aanbod uit de wereld van koffie. Het toestel moet perfect melkschuim maken, geeft zowel warme als koude bereidingen, biedt mogelijkheid voor het toevoegen van smaken en kan eenvoudig bediend worden. De intuïtieve User Interface van de machine is op maat gemaakt in samenwerking met EFR Group en moet de consument de meest eenvoudige manier bieden voor het selecteren en betalen van een koffiebereiding, in de vier meest gangbare talen. De machine wordt geleverd door Maas International, het bedrijf dat tevens de service voor EFR Group zal verzorgen.

“Wij zijn verheugd dat we met de implementatie van dit nieuwe koffieconcept de consument het beste van het beste kunnen aanbieden. Ons oude concept was aan een update toe en wij verwachten dat deze investering leidt tot een betere klanttevredenheid, additionele verkopen en een versterking van onze marktpositie in het koffie on the go segment”, aldus Bram Verhoeve, VP Marketing bij EFR Group.

Campagne

Het nieuwe koffieaanbod wordt middels een marketingcampagne in de kijker gezet gedurende de periode van 9 november 2016 tot en met 17 januari 2017. De consument heeft gedurende deze periode, op alle sites waar de nieuwe koffiehoek geïnstalleerd is, de mogelijkheid om geheel gratis een extra smaakje aan zijn of haar koffie toe te voegen.

Wilt u weten hoe ook uw station nog beter kan inspelen op de wensen en behoeften van klanten onderweg? Kom dan naar het Nationaal Tankstation Congres op dinsdag 15 november 2016 in Expo Houten. Bekijk het programma via www.tankstationvakbeurs.nl/nationaal-tankstation-congres/ of registreer nu op  www.tankstationvakbeurs.nl/registratie/.

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Nieuwe koffiemodule voor 70 Texaco-stations | TankPro.nl

Nieuwe koffiemodule voor 70 Texaco-stations

EFR Group heeft een geheel nieuw koffieconcept uitgerold in haar Texaco-stations in de Benelux. In nog geen half jaar tijd werd de koffiehoek in meer dan zeventig stations vervangen. Centraal staat het bekende koffiemerk Lavazza. De koffiecounter heeft een totale facelift ondergaan. Er wordt gewerkt met een machine die kwaliteitskoffie bereidt en de consument heeft de keuze uit een uitgebreid menu met nieuwe on-trend koffiebereidingen.

Met deze introductie biedt EFR Group, het bedrijf achter de Texaco-locaties, antwoord op de vraag van de huidige consument: lekkere kwaliteitskoffie on the go, waarbij een uitgebreide keuze en betaalgemak van groot belang zijn. De consument kan zowel contant als elektronisch betalen. In Nederland wordt het standaard mogelijk om contactloos te betalen met NFC-technologie.

Kortingcoupons

Nieuw is de mogelijkheid om kortingscoupons, zoals Texaco Stars-koffievouchers of toiletvouchers, direct zelf in te wisselen door ze te scannen met behulp van de barcodescanner op de betaalunit. Ook betalen met contant geld is vereenvoudigd door middel van een geïntegreerde teruggavemachine in de betaalunit.

Het uitgebreide menu bevat naast de klassiekers enkele nieuwe, moderne koffiebereidingen zoals iced cappuccino. Tevens is er de mogelijkheid extra smaken zoals speculaas, karamel of geroosterde hazelnoot of een extra shot espresso toe te voegen. Ook wordt er een antwoord geboden op de vraag naar grotere formaten door middel van het nieuwe ‘large’ formaat, met 450 milliliter drank. Dit alles wordt gepresenteerd in een aantrekkelijke volledig nieuwe koffiecounter.

Lavazza

Het merk Lavazza is bekend van zijn Italiaanse kwaliteitskoffie. Door middel van aansprekende marketingcampagnes bouwde het bedrijf reeds een sterk A-kwaliteit merkimago op. Kernwaarden van het merk zijn continue verbetering en innovatie, een filosofie die naadloos aansluit op de missie van EFR Group om de toonaangevende ‘forecourt retailer’ van Europa te worden. Dit strategische partnership wordt door beide partijen dan ook gezien als een kans om hun marktpositie te versterken.

Het design van het koffiemeubel past perfect binnen de diverse shopconcepten van Texaco. De hout-look van de kast creëert een warme sfeer terwijl het RVS-blad zorgt voor een moderne en schone uitstraling. Het ontwerp van de counter zorgt voor een maximaal gebruiksgemak van de consument door middel van strategische plaatsing van koffiemachine, betaalunit en bekers.

Koffiemachine

De koffiemachine Foammaster is het paradepaardje van leverancier Franke en biedt een compleet aanbod uit de wereld van koffie. Het toestel moet perfect melkschuim maken, geeft zowel warme als koude bereidingen, biedt mogelijkheid voor het toevoegen van smaken en kan eenvoudig bediend worden. De intuïtieve User Interface van de machine is op maat gemaakt in samenwerking met EFR Group en moet de consument de meest eenvoudige manier bieden voor het selecteren en betalen van een koffiebereiding, in de vier meest gangbare talen. De machine wordt geleverd door Maas International, het bedrijf dat tevens de service voor EFR Group zal verzorgen.

“Wij zijn verheugd dat we met de implementatie van dit nieuwe koffieconcept de consument het beste van het beste kunnen aanbieden. Ons oude concept was aan een update toe en wij verwachten dat deze investering leidt tot een betere klanttevredenheid, additionele verkopen en een versterking van onze marktpositie in het koffie on the go segment”, aldus Bram Verhoeve, VP Marketing bij EFR Group.

Campagne

Het nieuwe koffieaanbod wordt middels een marketingcampagne in de kijker gezet gedurende de periode van 9 november 2016 tot en met 17 januari 2017. De consument heeft gedurende deze periode, op alle sites waar de nieuwe koffiehoek geïnstalleerd is, de mogelijkheid om geheel gratis een extra smaakje aan zijn of haar koffie toe te voegen.

Wilt u weten hoe ook uw station nog beter kan inspelen op de wensen en behoeften van klanten onderweg? Kom dan naar het Nationaal Tankstation Congres op dinsdag 15 november 2016 in Expo Houten. Bekijk het programma via www.tankstationvakbeurs.nl/nationaal-tankstation-congres/ of registreer nu op  www.tankstationvakbeurs.nl/registratie/.

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.