Bakeryformule Per Szè vernieuwt huisstijl en breidt uit

De bakeryformule Per Szè heeft een nieuwe locatie toegevoegd aan het netwerk. Het gaat hierbij om een Shell-station in het Brabantse Uden. Tevens is een nieuwe huisstijl ontwikkeld en zijn audits verbeterd. Dat meldt Affetto Plus, het moederbedrijf van het bakkerijconcept.

Met het nieuwe logo en de gewijzigde huisstijl wil het bedrijf de ondernemers die gebruikmaken van het concept de mogelijkheid geven om hun gasten nog beter van dienst te kunnen zijn. Tevens moet het ze in staat stellen om zich te profileren als kwalitatieve en gastvrije bakerylocatie.

Productontwikkeling

Het nieuwe logo (zie onder) heeft een zwart ’schildje’. ”En daar zit dynamiek in, door de vorm”, aldus Paul Bouman van Affetto Plus. ”Maar het is ook een vorm om in de toekomst iets mee te doen qua productontwikkeling. Denk aan de vorm van een kopje, eigen broodje, chocolaatje etc. Het zwarte schildje wordt ondersteund door een taupkleurige ondergrond, waardoor een nog warmere en eigentijdse ’look and feel’ ontstaat.”

De opzet van de menukaart en actieposter is aangepast qua structuur, stijl en invulling. Ten behoeve van alle uitingen, zoals banners, menukaart en actieposters zijn nieuwe productfoto’s gemaakt van de snacks en broodjes. Tevens zijn de audits voor onder meer hygiëne, productpresentatie en gastvrijheid verbeterd voor een nog betere dienstverlening.

PERSZE LOGO

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Bakeryformule Per Szè vernieuwt huisstijl en breidt uit | TankPro.nl

Bakeryformule Per Szè vernieuwt huisstijl en breidt uit

De bakeryformule Per Szè heeft een nieuwe locatie toegevoegd aan het netwerk. Het gaat hierbij om een Shell-station in het Brabantse Uden. Tevens is een nieuwe huisstijl ontwikkeld en zijn audits verbeterd. Dat meldt Affetto Plus, het moederbedrijf van het bakkerijconcept.

Met het nieuwe logo en de gewijzigde huisstijl wil het bedrijf de ondernemers die gebruikmaken van het concept de mogelijkheid geven om hun gasten nog beter van dienst te kunnen zijn. Tevens moet het ze in staat stellen om zich te profileren als kwalitatieve en gastvrije bakerylocatie.

Productontwikkeling

Het nieuwe logo (zie onder) heeft een zwart ’schildje’. ”En daar zit dynamiek in, door de vorm”, aldus Paul Bouman van Affetto Plus. ”Maar het is ook een vorm om in de toekomst iets mee te doen qua productontwikkeling. Denk aan de vorm van een kopje, eigen broodje, chocolaatje etc. Het zwarte schildje wordt ondersteund door een taupkleurige ondergrond, waardoor een nog warmere en eigentijdse ’look and feel’ ontstaat.”

De opzet van de menukaart en actieposter is aangepast qua structuur, stijl en invulling. Ten behoeve van alle uitingen, zoals banners, menukaart en actieposters zijn nieuwe productfoto’s gemaakt van de snacks en broodjes. Tevens zijn de audits voor onder meer hygiëne, productpresentatie en gastvrijheid verbeterd voor een nog betere dienstverlening.

PERSZE LOGO

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.