shell, myorder, tankstation, lunch, bakery

Shell maakt mobiel bestellen en betalen mogelijk met MyOrder

Automobilisten in heel Nederland kunnen nu via hun smartphone verse broodjes en koffie bestellen en betalen bij deli2go. Shell voegt met MyOrder een nieuwe innovatie toe aan haar servicestations. De app biedt een oplossing voor één van de grootste ergernissen van Nederlanders, wachten in de rij (93%) en wachten om te betalen (41%). Uit het Shell deli2go wachttijden onderzoek blijkt dat maar liefst 61% van smartphonebezitters graag gebruikmaakt van een gratis app als MyOrder als wachttijden hiermee tot het verleden behoren.

Voor Shell een goede reden om in de maand juni MyOrder bij alle tankstations met een deli2go bakkerij te introduceren.

Innovaties

Het afgelopen jaar heeft Shell verschillende service innovaties doorgevoerd om de klantbeleving die bij Shell centraal staat verder te optimaliseren. MyOrder is de volgende logische stap en biedt een sterk platform voor Shell om mee te gaan met de snelle ontwikkelingen op het gebied van mobiel.

Veel automobilisten die een stop maken bij Shell hebben geen tijd om in de rij te staan als zij moeten afrekenen. Via MyOrder kan een automobilist tijdens het plaatsen van de bestelling bij deli2go aangeven op welk tijdstip hij of zij het vers belegde broodje, smoothie of koffie komt ophalen. Deze wordt dan door de medewerkers vers bereid en kan bij het afhaalpunt in de bakkerij direct door de klant worden meegenomen.

Automobilisten

“Niemand verliest graag kostbare tijd met wachten. Wij bieden automobilisten die veel onderweg zijn daarom een oplossing, zodat zij niet meer in de rij hoeven staan tijdens de lunch of elk ander tijdstip waarop zij een vers broodje willen eten of een kop koffie willen drinken”, zegt Rob ten Hove, Shell Manager Food to Go.

“De succesvolle pilot van MyOrder op Shell station Hellevliet vorig jaar september heeft laten zien dat de vraag hiernaar groot is. Door MyOrder landelijk uit te rollen, bieden we alle Nederlanders nu de mogelijkheid om met hun smartphone op afstand te bestellen en te betalen.”

Wachtrij

Nederlanders houden niet van wachten om af te rekenen. 43% switcht vaak naar een korter ogende rij en meer dan de helft van de mensen gaat uit verveling met hun telefoon spelen. Oplossingen om wachtrijen te verkorten zijn dan ook meer dan welkom. Maar liefst 61% van de smartphone bezitters geeft aan graag gebruik te maken van een gratis app als MyOrder. Onder mensen tot 40 jaar is dit zelfs 85%.

“De samenwerking tussen Shell en MyOrder onderstreept de groeiende populariteit in mobiel betalen. Wij bieden niet alleen een innovatieve oplossing om wachtrijen te verkorten, maar nemen Shell ook het bestel- en betaalproces uit handen, zodat zij efficiënter kan opereren, kosten kan besparen en snellere service kan verlenen. Wij kunnen hetzelfde voor andere retailers betekenen”, aldus Thomas Brinkman, oprichter en commercieel directeur MyOrder.

Retailer

Shell is de eerste landelijke retailer in Nederland die een samenwerking aangaat met MyOrder. In de horeca, bij bioscopen en betaald parkeren is MyOrder al enige tijd succesvol in gebruik als bestel- en betaalapp. MyOrder is een initiatief van Rabobank, maar de app kan worden gekoppeld aan alle Nederlandse bankrekeningen.

Auteur: Bart Pals

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Shell maakt mobiel bestellen en betalen mogelijk met MyOrder | TankPro.nl
shell, myorder, tankstation, lunch, bakery

Shell maakt mobiel bestellen en betalen mogelijk met MyOrder

Automobilisten in heel Nederland kunnen nu via hun smartphone verse broodjes en koffie bestellen en betalen bij deli2go. Shell voegt met MyOrder een nieuwe innovatie toe aan haar servicestations. De app biedt een oplossing voor één van de grootste ergernissen van Nederlanders, wachten in de rij (93%) en wachten om te betalen (41%). Uit het Shell deli2go wachttijden onderzoek blijkt dat maar liefst 61% van smartphonebezitters graag gebruikmaakt van een gratis app als MyOrder als wachttijden hiermee tot het verleden behoren.

Voor Shell een goede reden om in de maand juni MyOrder bij alle tankstations met een deli2go bakkerij te introduceren.

Innovaties

Het afgelopen jaar heeft Shell verschillende service innovaties doorgevoerd om de klantbeleving die bij Shell centraal staat verder te optimaliseren. MyOrder is de volgende logische stap en biedt een sterk platform voor Shell om mee te gaan met de snelle ontwikkelingen op het gebied van mobiel.

Veel automobilisten die een stop maken bij Shell hebben geen tijd om in de rij te staan als zij moeten afrekenen. Via MyOrder kan een automobilist tijdens het plaatsen van de bestelling bij deli2go aangeven op welk tijdstip hij of zij het vers belegde broodje, smoothie of koffie komt ophalen. Deze wordt dan door de medewerkers vers bereid en kan bij het afhaalpunt in de bakkerij direct door de klant worden meegenomen.

Automobilisten

“Niemand verliest graag kostbare tijd met wachten. Wij bieden automobilisten die veel onderweg zijn daarom een oplossing, zodat zij niet meer in de rij hoeven staan tijdens de lunch of elk ander tijdstip waarop zij een vers broodje willen eten of een kop koffie willen drinken”, zegt Rob ten Hove, Shell Manager Food to Go.

“De succesvolle pilot van MyOrder op Shell station Hellevliet vorig jaar september heeft laten zien dat de vraag hiernaar groot is. Door MyOrder landelijk uit te rollen, bieden we alle Nederlanders nu de mogelijkheid om met hun smartphone op afstand te bestellen en te betalen.”

Wachtrij

Nederlanders houden niet van wachten om af te rekenen. 43% switcht vaak naar een korter ogende rij en meer dan de helft van de mensen gaat uit verveling met hun telefoon spelen. Oplossingen om wachtrijen te verkorten zijn dan ook meer dan welkom. Maar liefst 61% van de smartphone bezitters geeft aan graag gebruik te maken van een gratis app als MyOrder. Onder mensen tot 40 jaar is dit zelfs 85%.

“De samenwerking tussen Shell en MyOrder onderstreept de groeiende populariteit in mobiel betalen. Wij bieden niet alleen een innovatieve oplossing om wachtrijen te verkorten, maar nemen Shell ook het bestel- en betaalproces uit handen, zodat zij efficiënter kan opereren, kosten kan besparen en snellere service kan verlenen. Wij kunnen hetzelfde voor andere retailers betekenen”, aldus Thomas Brinkman, oprichter en commercieel directeur MyOrder.

Retailer

Shell is de eerste landelijke retailer in Nederland die een samenwerking aangaat met MyOrder. In de horeca, bij bioscopen en betaald parkeren is MyOrder al enige tijd succesvol in gebruik als bestel- en betaalapp. MyOrder is een initiatief van Rabobank, maar de app kan worden gekoppeld aan alle Nederlandse bankrekeningen.

Auteur: Bart Pals

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.