538 Koningsdag samenwerking Argos en 538

Argos dit jaar hoofdsponsor van 538 Oranjedag

Wie op zaterdag 24 april naar het festival 538 Oranjedag gaat, zal daar een groot reuzenrad aantreffen van Argos. Het bedrijf is namelijk de nieuwe hoofdsponsor van het festival op het Chasséveld in Breda. 

Het festival is onderdeel van een reeks Fieldlab-evenementen, waarbij wordt getest hoe er ondanks het coronavirus weer verschillende activiteiten kunnen plaatsvinden. In deze tweede fase van de praktijkonderzoeken wordt getoetst of de ervaringen uit de eerste fase ook toepasbaar zijn op grotere aantallen deelnemers. Het evenement in Breda wordt het grootste Fieldlab-evenement tot nu toe. Er worden 10.000 bezoekers op het terrein toegelaten, die kunnen luisteren en dansen op muziek van onder andere Davina Michelle, Snollebollekes, DI-RECT en Armin van Buuren.

Actie

Van die duizenden kaarten wordt een deel tussen 16 en 21 april verloot bij de bijna tweehonderd tankstations van Argos. In totaal maken vijftien personen kans op twee kaarten. ‘’We doen een ‘tank en win campagne’ in ons eigen netwerk van tankstations. Alle tankende klanten die hun bon activeren, maken kans op toegangskaarten’’, vertelt Monique Boers van VARO Energy. Volgens Argos past de samenwerking met Radio 538 en 538 Oranjedag perfect bij een ‘puur Hollands no nonsens merk waar Argos Tankstations voor staat.’ 

Het festival wordt op dinsdag 27 april, de dag waarop Koningsdag valt, nogmaals getoond tijdens een speciale event-uitzending op de radio en televisie. Wat Argos verder als sponsor gaat doen, is nog niet bekend. 

Lees ook:

Auteur: Nico Schinkelshoek

Nico Schinkelshoek is redacteur van TankPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Argos dit jaar hoofdsponsor van 538 Oranjedag | TankPro.nl
538 Koningsdag samenwerking Argos en 538

Argos dit jaar hoofdsponsor van 538 Oranjedag

Wie op zaterdag 24 april naar het festival 538 Oranjedag gaat, zal daar een groot reuzenrad aantreffen van Argos. Het bedrijf is namelijk de nieuwe hoofdsponsor van het festival op het Chasséveld in Breda. 

Het festival is onderdeel van een reeks Fieldlab-evenementen, waarbij wordt getest hoe er ondanks het coronavirus weer verschillende activiteiten kunnen plaatsvinden. In deze tweede fase van de praktijkonderzoeken wordt getoetst of de ervaringen uit de eerste fase ook toepasbaar zijn op grotere aantallen deelnemers. Het evenement in Breda wordt het grootste Fieldlab-evenement tot nu toe. Er worden 10.000 bezoekers op het terrein toegelaten, die kunnen luisteren en dansen op muziek van onder andere Davina Michelle, Snollebollekes, DI-RECT en Armin van Buuren.

Actie

Van die duizenden kaarten wordt een deel tussen 16 en 21 april verloot bij de bijna tweehonderd tankstations van Argos. In totaal maken vijftien personen kans op twee kaarten. ‘’We doen een ‘tank en win campagne’ in ons eigen netwerk van tankstations. Alle tankende klanten die hun bon activeren, maken kans op toegangskaarten’’, vertelt Monique Boers van VARO Energy. Volgens Argos past de samenwerking met Radio 538 en 538 Oranjedag perfect bij een ‘puur Hollands no nonsens merk waar Argos Tankstations voor staat.’ 

Het festival wordt op dinsdag 27 april, de dag waarop Koningsdag valt, nogmaals getoond tijdens een speciale event-uitzending op de radio en televisie. Wat Argos verder als sponsor gaat doen, is nog niet bekend. 

Lees ook:

Auteur: Nico Schinkelshoek

Nico Schinkelshoek is redacteur van TankPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.