BETA en HTC Advies starten samenwerking BETA Food

Belangenvereniging Tankstations gaat samenwerken met HTC Advies om tankstation-ondernemers beter advies te kunnen geven over hun horeca- en foodconcept. BETA gaat dit doen onder de naam BETA Food. De branchevereniging heeft de samenwerking opgezocht met dit adviesbureau voor hospitality, dat veel ervaring heeft met conceptontwikkeling, assortimentskeuze, kwaliteitscontrole, mystery visits en trainingen.

Voor tankstation-ondernemers wordt food en horeca – naast de verkoop van brandstof, het wassen van auto’s en de verkoop van producten in de winkel – steeds belangrijker. Daarom is het volgens BETA nodig om hiervoor gerichte expertise in te zetten. De keuze van de belangenvereniging is daarbij gevallen op HTC Advies.

“BETA heeft besloten hiervoor met HTC Advies in zee te gaan, omdat dit bureau veel ervaring heeft met het ontwikkelen van horecaconcepten in een niet-typische horecaomgeving. Daarbij zoekt HTC Advies altijd naar inspirerende concepten die tegelijk voldoende rendement opleveren.” Het adviesbureau werkt onder meer voor Eazie, Bagel & Beans, Febo, IKEA, KLM en Van der Valk.

Tankstation-ondernemers die lid zijn van BETA kunnen een beroep doen op BETA Food advies, zodat zij commerciële en juridische ondersteuning krijgen bij het opnieuw inrichten of doorontwikkelen van hun horecaconcept. Deze ondersteuning moet ondernemers helpen om ook in de toekomst succesvol te blijven ondernemen.

Lees ook: 

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Remco Nieuwenbroek is de vaste journalist voor vakblad TankPro en hoofdredacteur van het TankPro Magazine.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.