Tankstation Vakbeurs groeit door naar 1.700 bezoekers

Zo’n 1.700 professionals uit de tankstation- en carwashbranche bezochten dinsdag 14 november de vierde editie van de Tankstation Vakbeurs. Dat is ruim twintig procent meer dan vorig jaar. Tevens waren er meer exposanten dan in eerdere jaren, onder meer door extra focus op carwash. Dat maakte de Tankstation Vakbeurs 2017 in Expo Houten tot de grootste editie tot dusver.  De organisatie was in handen van ProMedia Europoint, uitgever van de vakbladen Tankpro en CarwashPro.

Tijdens de dag was er een uitgebreid programma van workshops. Onderwerpen die werden besproken waren onder meer het D!Vers-shopconcept van ondernemers Ad Benschop en Henk van Os, carwash integreren in je tankstation en hoe je het verschil kunt maken op de winkelvloer. Tevens was er een uitgebreid discussieforum over de toekomst van de carwash en werd gesproken over groeikansen van Adblue.

Ook het exposantenaanbod is dusdanig gegroeid dat de beursvloer voor het eerst uit twee hallen bestond. Deze groei kwam onder meer door toevoeging van diverse grote oliemaatschappijen en van meer carwash-leveranciers. Maar ook op het gebied van onder meer voorterrein, tankshop, veiligheid en betaaltechniek waren de grote namen uit de sector aanwezig met een stand op de beursvloer.

Nationaal Tankstation Congres

Ruim honderd geïnteresseerden bezochten de vierde editie van het Nationaal Tankstation Congres. Dit congres stond volledig in het teken van dynamische prijzen en de mogelijkheden die dit biedt. Het ging daarbij zeker niet alleen om brandstof, maar ook om de shop en de carwash.

Bezoekers konden interactief meedoen met behulp van hun smartphone. Tijdens elke presentatie konden de bezoekers vragen insturen die ze aan de spreker wilden stellen. Ook was er de mogelijkheid om telefonisch te stemmen op diverse stellingen die werden voorgelegd aan de zaal. Nieuw was dit jaar, dat geïnteresseerden ook online mee konden kijken, via het live webinar.

Daarna werd de afsluitende borrel geopend en keken de organisatie, de exposanten en de bezoekers terug op een zeer geslaagde en drukke dag.

Tot volgend jaar!!

De komende tijd publiceren vakbladen TankPro en CarwashPro nog veel meer verhalen over de Tankstation Vakbeurs 2017.

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Tankstation Vakbeurs groeit door naar 1.700 bezoekers | TankPro.nl

Tankstation Vakbeurs groeit door naar 1.700 bezoekers

Zo’n 1.700 professionals uit de tankstation- en carwashbranche bezochten dinsdag 14 november de vierde editie van de Tankstation Vakbeurs. Dat is ruim twintig procent meer dan vorig jaar. Tevens waren er meer exposanten dan in eerdere jaren, onder meer door extra focus op carwash. Dat maakte de Tankstation Vakbeurs 2017 in Expo Houten tot de grootste editie tot dusver.  De organisatie was in handen van ProMedia Europoint, uitgever van de vakbladen Tankpro en CarwashPro.

Tijdens de dag was er een uitgebreid programma van workshops. Onderwerpen die werden besproken waren onder meer het D!Vers-shopconcept van ondernemers Ad Benschop en Henk van Os, carwash integreren in je tankstation en hoe je het verschil kunt maken op de winkelvloer. Tevens was er een uitgebreid discussieforum over de toekomst van de carwash en werd gesproken over groeikansen van Adblue.

Ook het exposantenaanbod is dusdanig gegroeid dat de beursvloer voor het eerst uit twee hallen bestond. Deze groei kwam onder meer door toevoeging van diverse grote oliemaatschappijen en van meer carwash-leveranciers. Maar ook op het gebied van onder meer voorterrein, tankshop, veiligheid en betaaltechniek waren de grote namen uit de sector aanwezig met een stand op de beursvloer.

Nationaal Tankstation Congres

Ruim honderd geïnteresseerden bezochten de vierde editie van het Nationaal Tankstation Congres. Dit congres stond volledig in het teken van dynamische prijzen en de mogelijkheden die dit biedt. Het ging daarbij zeker niet alleen om brandstof, maar ook om de shop en de carwash.

Bezoekers konden interactief meedoen met behulp van hun smartphone. Tijdens elke presentatie konden de bezoekers vragen insturen die ze aan de spreker wilden stellen. Ook was er de mogelijkheid om telefonisch te stemmen op diverse stellingen die werden voorgelegd aan de zaal. Nieuw was dit jaar, dat geïnteresseerden ook online mee konden kijken, via het live webinar.

Daarna werd de afsluitende borrel geopend en keken de organisatie, de exposanten en de bezoekers terug op een zeer geslaagde en drukke dag.

Tot volgend jaar!!

De komende tijd publiceren vakbladen TankPro en CarwashPro nog veel meer verhalen over de Tankstation Vakbeurs 2017.

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.