‘Dynamic pricing werkt alleen als het aan de consument uit te leggen is’

Veel tankstationbedrijven denken na over de invoering van dynamische prijzen. Maar hoe breng je dit in praktijk? Onno Oldeman van adviesbureau Simon-Kucher & Partners (de wereldwijde marktleider in het begeleiden van bedrijven bij de ontwikkeling van prijsstrategieën) vertelt tijdens het Nationaal Tankstation Congres op dinsdag 14 november hoe je dit aan kunt pakken.

“Dynamic pricing werkt alleen als het aan de consument goed uit te leggen is”, zei Oldeman onlangs in de Telegraaf. Kom naar de vierde editie van het Nationaal Tankstation Congres en leer hoe je weerstand van je klanten voorkomt. Tijdens zijn sessie geeft Oldeman ook antwoord op onderstaande vragen:

  • Wat is dynamic pricing precies?
  • Wat komt er kijken bij het voeren van een dynamisch prijsbeleid?
  • Welke strategieën kun je hanteren?
  • Welke factoren kunnen van invloed zijn op je prijzen?

Tijdens het congres komen nog veel meer topsprekers op dit gebied aan het woord. Bekijk het sprekersprogramma:

Exposanten en workshops

Naast een congres-gedeelte is er tijdens de Tankstation Vakbeurs ook de mogelijkheid om ruim honderd exposanten te bezoeken. Daarnaast is er een uitgebreid aanbod van workshops, onder meer over:

  • Het aankomende uitstalverbod voor tabak,
  • De onderhandelingen over de nieuwe cao voor tankstations en wasbedrijven
  • Hoe kun je het verschil maken op de winkelvloer
  • Mierenzuur als brandstof van de toekomst
  • En nog veel meer.

Schrijf je nu in voor het Nationaal Tankstation Congres op dinsdag 14 november 2017 in Expo Houten.

Kijk voor meer informatie over het congres:
https://www.tankstationvakbeurs.nl/nationaal-tankstation-congres/

Of registreer meteen via:
https://www.tankstationvakbeurs.nl/registratie/

Auteur: Tom van Gurp

Tom van Gurp is de vaste redacteur voor vakblad TankPro en schrijft ook regelmatig over ontwikkelingen in de autowasbranche voor vakblad CarwashPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.