Klandizie bij carwash van Shell Druten verdrievoudigd

Stationsmanager Marcel de Jong vernieuwde onlangs zijn carwash-locatie volledig. Hij deed een grote investering en liet de allernieuwste roll-over van Christ installeren. Hij richt zich vooral op wassers uit de nabije omgeving. Daarbij staan de beleving en het resultaat centraal. “Er moeten dingen gebeuren tijdens een wasbeurt. Dat vinden mensen leuk”, legt De Jong uit. De klanten zijn zeer tevreden en komen er graag. “Van de opgestoken duim na afloop, daar word ik blij van. Het aantal wassingen is na de renovatie verdrievoudigd.”

Zelfs op een druilerige donderdagochtend weet Druten het nieuwe roll-over-systeem te vinden. “Zoals je kunt horen heeft de carwash nog niet stil gestaan vandaag.” Hoeveel auto’s precies door de wasstraat gaan, wil De Jong niet kwijt. “Ik wil mijn concurrenten niet wijzer maken dan ze al zijn”, zegt hij.

Lees het uitgebreide verhaal op de vaktitel CarwashPro:

http://www.carwashpro.nl/ondernemen/2017/01/17/klandizie-bij-carwash-druten-verdrievoudigd/

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Klandizie bij carwash van Shell Druten verdrievoudigd | TankPro.nl

Klandizie bij carwash van Shell Druten verdrievoudigd

Stationsmanager Marcel de Jong vernieuwde onlangs zijn carwash-locatie volledig. Hij deed een grote investering en liet de allernieuwste roll-over van Christ installeren. Hij richt zich vooral op wassers uit de nabije omgeving. Daarbij staan de beleving en het resultaat centraal. “Er moeten dingen gebeuren tijdens een wasbeurt. Dat vinden mensen leuk”, legt De Jong uit. De klanten zijn zeer tevreden en komen er graag. “Van de opgestoken duim na afloop, daar word ik blij van. Het aantal wassingen is na de renovatie verdrievoudigd.”

Zelfs op een druilerige donderdagochtend weet Druten het nieuwe roll-over-systeem te vinden. “Zoals je kunt horen heeft de carwash nog niet stil gestaan vandaag.” Hoeveel auto’s precies door de wasstraat gaan, wil De Jong niet kwijt. “Ik wil mijn concurrenten niet wijzer maken dan ze al zijn”, zegt hij.

Lees het uitgebreide verhaal op de vaktitel CarwashPro:

http://www.carwashpro.nl/ondernemen/2017/01/17/klandizie-bij-carwash-druten-verdrievoudigd/

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.