Italiaanse vakbeurs AutoPromotec groter dan ooit

De Italiaanse vakbeurs AutoPromotec beleeft dit jaar de grootste editie in haar bestaan. Met ruim vijftienhonderd exposanten en meer dan honderdduizend bezoekers breekt de beurs in Bologna de records van voorgaande edities. Het evenement richt zich onder meer op tankstation-exploitanten door het inrichten van aparte afdelingen voor carwash, shop en voorterrein.

De beurs wordt gehouden van woensdag 20 tot en met zondag 24 mei in het Trade Fair Center in de Italiaanse stad Bologna. Ook voor Nederlandse tankstation-ondernemers biedt het evenement volop interessante ontwikkelingen. Zo zijn er diverse bedrijven aanwezig, die ook in ons land actief zijn.

Carwash

Op het gebied van carwash geven onder meer Christ Autowasinstallaties, WashTec en Istobal acte de présence. Tevens zijn er diverse tankstation-formules die met een stand aanwezig zijn op het evenement, zoals BP en het Italiaanse merk Eni. In totaal is er 157.000 vierkante meter standruimte op de automotivebeurs, verspreid over veertien hallen en vier exposantenruimtes in de open lucht.

Het evenement krijgt steeds meer een internationaal karakter. Zo zijn er exposanten uit 46 verschillende landen waaronder Nederland, dat met een dozijn standhouders aanwezig is op de vakbeurs. Ook Duitsland, Groot-Brittannië en Frankrijk zijn volop vertegenwoordigd.

Tevens zijn er steeds meer professionals van buiten de Italiaanse landsgrenzen die naar Bologna reizen om AutoPromotec mee te maken. Dit jaar verwacht de organisatie zo’n twintigduizend niet-italiaanse bezoekers.

Inschrijven

Wie geïnteresseerd is om de beurs te bezoeken, kan voor inschrijvingen of voor meer informatie kijken op de website: www.autopromotec.com/en/home.

Lees ook: Aantal internationale exposanten groeit op vakbeurs AutoPromotec

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Maak gebruik van de exclusieve aanbieding

Bekijk de aanbieding

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.