Nove lanceert app en gaat website vernieuwen

Brancheorganisatie voor oliehandelaren Nove brengt een app uit en gaat de website moderniseren. Daarmee wil de belangenclub de informatievoorziening verbeteren voor leden en andere geïnteresseerden, die steeds mobieler worden. ”We willen ons herpositioneren als branchevereniging op het gebied van communicatie. We zien dat mensen vaak gebruik maken van smartphones en tablets. Daar moet je als vereniging in mee gaan”, aldus Nove-directeur Erik de Vries.

”Met de nieuwe app en de site willen we extra service verlenen, in eerste instantie aan de leden. Maar ik kan me voorstellen dat in de loop van de tijd ook anderen gebruik maken van de toepassing. Hij is immers gratis en openbaar beschikbaar.”

Brandstofprijzen

De app is inmiddels al te downloaden via de gebruikelijke kanalen. Wie de toepassing installeert, krijgt toegang tot nieuws uit de branche en van de vereniging zelf. Ook kan de gebruiker informatie vinden over actuele brandstofprijzen. ”We verwijzen namelijk in de app onder meer naar Unitedconsumers en Travel Card”, legt De Vries uit.

De website van Nove gaat ook op de schop. De voorbereiding daarvoor zijn inmiddels getroffen. Later dit voorjaar moet de vernieuwde site online gaan. Een van de veranderingen is het feit dat de site ’responsive’ wordt. Met andere woorden, dat deze zich aanpast aan het formaat van de bezoeker.

Tankstation

De website zal zich meer toespitsen op de informatiebehoefte van de leden, bijvoorbeeld met de maandelijkse brandstofafzet. De app richt zich wat meer op externe geïnteresseerden, bijvoorbeeld door meer tankstation-nieuws te verspreiden en informatie te geven over brandstofprijzen.

Tom van Gurp

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Nove lanceert app en gaat website vernieuwen | TankPro.nl

Nove lanceert app en gaat website vernieuwen

Brancheorganisatie voor oliehandelaren Nove brengt een app uit en gaat de website moderniseren. Daarmee wil de belangenclub de informatievoorziening verbeteren voor leden en andere geïnteresseerden, die steeds mobieler worden. ”We willen ons herpositioneren als branchevereniging op het gebied van communicatie. We zien dat mensen vaak gebruik maken van smartphones en tablets. Daar moet je als vereniging in mee gaan”, aldus Nove-directeur Erik de Vries.

”Met de nieuwe app en de site willen we extra service verlenen, in eerste instantie aan de leden. Maar ik kan me voorstellen dat in de loop van de tijd ook anderen gebruik maken van de toepassing. Hij is immers gratis en openbaar beschikbaar.”

Brandstofprijzen

De app is inmiddels al te downloaden via de gebruikelijke kanalen. Wie de toepassing installeert, krijgt toegang tot nieuws uit de branche en van de vereniging zelf. Ook kan de gebruiker informatie vinden over actuele brandstofprijzen. ”We verwijzen namelijk in de app onder meer naar Unitedconsumers en Travel Card”, legt De Vries uit.

De website van Nove gaat ook op de schop. De voorbereiding daarvoor zijn inmiddels getroffen. Later dit voorjaar moet de vernieuwde site online gaan. Een van de veranderingen is het feit dat de site ’responsive’ wordt. Met andere woorden, dat deze zich aanpast aan het formaat van de bezoeker.

Tankstation

De website zal zich meer toespitsen op de informatiebehoefte van de leden, bijvoorbeeld met de maandelijkse brandstofafzet. De app richt zich wat meer op externe geïnteresseerden, bijvoorbeeld door meer tankstation-nieuws te verspreiden en informatie te geven over brandstofprijzen.

Tom van Gurp

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.