Marketingdeskundige Van Belleghem spreker op Benzinedag

De Belgische marketingspecialist Steven van Belleghem is een van de sprekers op de Benelux Benzinedag. Hij is professor bij de Vlerick Leuven Gent Management School en inspirator bij B-Conversational en auteur. Hij spreekt op 6 februari tijdens het evenement voor de tankstationbranche over de mogelijkheden voor tankstationhouders om de klant te verrassen.

Markten evolueren in deze tijd sneller dan ooit. Het tempo waarmee consumenten veranderen, ligt meestal hoger dan de snelheid van verandering binnen bedrijven. In zijn Marketing 2020 verhaal bereidt Van Belleghem de toehoorders voor op deze evolutie.

Klantgerichtheid

Het combineren van extreme klantgerichtheid, nieuwe technologische toepassingen en het vertellen van een inspirerend verhaal aan de klant is het pad naar succes. Aan de hand van sprekende voorbeelden en boeiende theorieën krijgt de bezoeker een beeld van de marketing van de toekomst.

Een tankstation is een offline klantenervaring. Desondanks verandert de digitalisering de markt en de klantenrelatie. Eigenlijk is een tankstation een unieke wereld van opportuniteiten om de klant te verrassen en te verwelkomen. Slagen tankstations hierin of kan het nog beter?

Red Bull

Van Belleghem is de derde spreker die bekend is gemaakt. Eerder werd al duidelijk dat de directeur van Red Bull Nederland Jan Smilde en de COO van het Ierse oliebedrijf Maxol Group Brian Donaldson hun licht laten schijnen op de petrolbranche tijdens de Benelux Benzinedag. Geïnteresseerden kunnen zich gratis inschrijven via www.benzinedag.com.

Tom van Gurp

Lees ook: Vierde Benzinedag staat in het teken van verandering

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Marketingdeskundige Van Belleghem spreker op Benzinedag | TankPro.nl

Marketingdeskundige Van Belleghem spreker op Benzinedag

De Belgische marketingspecialist Steven van Belleghem is een van de sprekers op de Benelux Benzinedag. Hij is professor bij de Vlerick Leuven Gent Management School en inspirator bij B-Conversational en auteur. Hij spreekt op 6 februari tijdens het evenement voor de tankstationbranche over de mogelijkheden voor tankstationhouders om de klant te verrassen.

Markten evolueren in deze tijd sneller dan ooit. Het tempo waarmee consumenten veranderen, ligt meestal hoger dan de snelheid van verandering binnen bedrijven. In zijn Marketing 2020 verhaal bereidt Van Belleghem de toehoorders voor op deze evolutie.

Klantgerichtheid

Het combineren van extreme klantgerichtheid, nieuwe technologische toepassingen en het vertellen van een inspirerend verhaal aan de klant is het pad naar succes. Aan de hand van sprekende voorbeelden en boeiende theorieën krijgt de bezoeker een beeld van de marketing van de toekomst.

Een tankstation is een offline klantenervaring. Desondanks verandert de digitalisering de markt en de klantenrelatie. Eigenlijk is een tankstation een unieke wereld van opportuniteiten om de klant te verrassen en te verwelkomen. Slagen tankstations hierin of kan het nog beter?

Red Bull

Van Belleghem is de derde spreker die bekend is gemaakt. Eerder werd al duidelijk dat de directeur van Red Bull Nederland Jan Smilde en de COO van het Ierse oliebedrijf Maxol Group Brian Donaldson hun licht laten schijnen op de petrolbranche tijdens de Benelux Benzinedag. Geïnteresseerden kunnen zich gratis inschrijven via www.benzinedag.com.

Tom van Gurp

Lees ook: Vierde Benzinedag staat in het teken van verandering

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.