Lekkerlandbeurs

Nadruk op verse producten bij Convenience in Actie’13

‘Profiteer en Inspireer’ zijn de sleutelwoorden van de tweede Lekkerland Convenience in  Actie ’13 die op zondag 10 en maandag 11 maart 2013 in De Fabrique in Maarssen wordt gehouden. Naast de beurs, waar 75 leveranciers hun ‘verse’ producten tonen, wordt er op maandag ook een congres gehouden waarin het thema ‘nieuwe media’ centraal staat.

Lekkerland wil met Convenience in Actie bezoekers inspireren om hun shop zo goed mogelijk te optimaliseren. Ten opzichte van vorig jaar zijn er dit jaar ook nieuwe elementen aan de beurs toegevoegd.

Kok

Woordvoerder Bart van Schijndel van Lekkerland: “De categorie Vers zal dit jaar een prominente rol spelen. We hebben een Versplein gecreëerd waar vanuit een Punto Panino bakery de producten van de deelnemende exposanten door een kok bereid zullen worden.”

Food binnen nonfood-retail

Daarnaast heeft ook het Lekkerland Plein een restyling ondergaan. “We hebben meer inspiratie voor verschillende branches. En we hebben ook een primeur op het Lekkerland Plein. Naast een breed aanbod voor de convenience branche presenteren wij namelijk ook mogelijkheden voor foodconcepten binnen nonfood-retail”, aldus Van Schijndel.

Lezingen

Nieuw is dat Convenience in Actie’13 ook  een aantal lezingen houdt. Van Schijndel: “Op maandag 11 maart is er om 09:30 uur een congres van onze netwerkorganisatie Convenience Platform. Deze zal geheel in het teken van “nieuwe media”. Drie sprekers geven de deelnemers praktische informatie over hoe sociale media slim ingezet kan worden binnen de convenience branche.”

Vorig jaar trok Convenience in Actie 1811 bezoekers. De organisatie verwacht dit jaar de grens van 2000 bezoekers te passeren.

Auteur: Steven Don

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Nadruk op verse producten bij Convenience in Actie’13 | TankPro.nl
Lekkerlandbeurs

Nadruk op verse producten bij Convenience in Actie’13

‘Profiteer en Inspireer’ zijn de sleutelwoorden van de tweede Lekkerland Convenience in  Actie ’13 die op zondag 10 en maandag 11 maart 2013 in De Fabrique in Maarssen wordt gehouden. Naast de beurs, waar 75 leveranciers hun ‘verse’ producten tonen, wordt er op maandag ook een congres gehouden waarin het thema ‘nieuwe media’ centraal staat.

Lekkerland wil met Convenience in Actie bezoekers inspireren om hun shop zo goed mogelijk te optimaliseren. Ten opzichte van vorig jaar zijn er dit jaar ook nieuwe elementen aan de beurs toegevoegd.

Kok

Woordvoerder Bart van Schijndel van Lekkerland: “De categorie Vers zal dit jaar een prominente rol spelen. We hebben een Versplein gecreëerd waar vanuit een Punto Panino bakery de producten van de deelnemende exposanten door een kok bereid zullen worden.”

Food binnen nonfood-retail

Daarnaast heeft ook het Lekkerland Plein een restyling ondergaan. “We hebben meer inspiratie voor verschillende branches. En we hebben ook een primeur op het Lekkerland Plein. Naast een breed aanbod voor de convenience branche presenteren wij namelijk ook mogelijkheden voor foodconcepten binnen nonfood-retail”, aldus Van Schijndel.

Lezingen

Nieuw is dat Convenience in Actie’13 ook  een aantal lezingen houdt. Van Schijndel: “Op maandag 11 maart is er om 09:30 uur een congres van onze netwerkorganisatie Convenience Platform. Deze zal geheel in het teken van “nieuwe media”. Drie sprekers geven de deelnemers praktische informatie over hoe sociale media slim ingezet kan worden binnen de convenience branche.”

Vorig jaar trok Convenience in Actie 1811 bezoekers. De organisatie verwacht dit jaar de grens van 2000 bezoekers te passeren.

Auteur: Steven Don

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.