Abri Shell

Exploitatie abri’s Shell overgenomen door MMD Media

Bijna 300 abri’s die bij Shell tankstations staan zijn per direct overgenomen door MMD Media. De Shell-abri’s werden tot voor kort geëxploiteerd door buitenreclame bedrijf CBS Outdoor. Het Shell netwerk wordt nu geïntegreerd in het Roadboard netwerk van de nieuwe exploitant.

Het netwerk van MMD Media bestaat uit 800 abri’s bij tankstations van Shell, Texaco, Total en Tamoil en bij wegrestaurants van Van der Valk en AC. Per campagne periode van twee weken worden deze locaties volgens Het Buitenreclameonderzoek meer dan 18 miljoen keer bezocht.

‘Gedroomde partner’

Danny van Beek, directeur MMD Media: “Shell is natuurlijk de gedroomde partner om mee samen te werken en met de overname van dit netwerk verstevigen wij onze marktleiderspositie op tankstations. We komen hierbij tegemoet aan de vaak gehoorde vraag naar één loket voor Abri campagnes op tankstations”.

De Shell abri’s zijn zowel vrijstaand als aan de wand geplaatst. Op de panelen zijn twee posities mogelijk voor reclame uitingen, op het Side Panel en het Top Panel.

Aandacht

De consument tankt gemiddeld 1,5 keer per week en 42% van hen bezoekt daarvoor regelmatig een Shell tankstation. Met roterende Europanels naast de entree van vrijwel ieder Shell tankstation in Nederland, wordt de reclamecampagne op het juiste moment onder de aandacht gebracht bij de automobilist.

Auteur: Steven Don

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Exploitatie abri’s Shell overgenomen door MMD Media | TankPro.nl
Abri Shell

Exploitatie abri’s Shell overgenomen door MMD Media

Bijna 300 abri’s die bij Shell tankstations staan zijn per direct overgenomen door MMD Media. De Shell-abri’s werden tot voor kort geëxploiteerd door buitenreclame bedrijf CBS Outdoor. Het Shell netwerk wordt nu geïntegreerd in het Roadboard netwerk van de nieuwe exploitant.

Het netwerk van MMD Media bestaat uit 800 abri’s bij tankstations van Shell, Texaco, Total en Tamoil en bij wegrestaurants van Van der Valk en AC. Per campagne periode van twee weken worden deze locaties volgens Het Buitenreclameonderzoek meer dan 18 miljoen keer bezocht.

‘Gedroomde partner’

Danny van Beek, directeur MMD Media: “Shell is natuurlijk de gedroomde partner om mee samen te werken en met de overname van dit netwerk verstevigen wij onze marktleiderspositie op tankstations. We komen hierbij tegemoet aan de vaak gehoorde vraag naar één loket voor Abri campagnes op tankstations”.

De Shell abri’s zijn zowel vrijstaand als aan de wand geplaatst. Op de panelen zijn twee posities mogelijk voor reclame uitingen, op het Side Panel en het Top Panel.

Aandacht

De consument tankt gemiddeld 1,5 keer per week en 42% van hen bezoekt daarvoor regelmatig een Shell tankstation. Met roterende Europanels naast de entree van vrijwel ieder Shell tankstation in Nederland, wordt de reclamecampagne op het juiste moment onder de aandacht gebracht bij de automobilist.

Auteur: Steven Don

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.