Circle K en ONE HUNDRED restrooms kondigen samenwerking aan

Het gaat om het smart restroom-concept, waarbij data en technologie een centrale rol spelen Foto's: ONE HUNDRED restrooms/ Alwin Kroon

Het Zweedse Circle K en de Nederlandse onderneming ONE HUNDRED restrooms slaan de handen ineen om ‘de beste toiletervaring te bieden bij tankstations langs de snelweg in Zweden’. Hygiëne, gezondheid en comfort zijn de drie pijlers van het innovatieve toiletconcept, dat voor de zomer al wordt doorgevoerd bij vier flagship-stations van Circle K: Knivsta, Floda, Örebro en Gränna.

Deze vier stations maken deel uit van een groter project dat Circle K momenteel aan het uitrollen is in Zweden: de bouw van flagship-stations langs de snelweg. “We willen next level toiletten introduceren langs de snelwegen in Zweden en daarom starten we een pilot met ONE HUNDRED restrooms op een aantal locaties. We gaan de feedback van klanten op de voet volgen en hopen dat ONE HUNDRED de toekomstige partner voor de toiletten van Circle K in Zweden wordt”, zegt Per Selin, Sr. Manager Real Estate Development. Circle K heeft zo’n 760 tankstations in heel Zweden, geschikt voor zowel vrachtverkeer als personenauto’s, waarvan 300 full-service stations.

Nieuwe samenwerking

De Nederlandse onderneming ONE HUNDRED restrooms is mede opgericht door ondernemers die eerder betrokken waren bij de Europese uitrol van 2theloo. “We zijn supertrots om samen te werken met het nummer 1 convenience merk in Zweden. De samenwerking met Circle K en andere nieuwe samenwerkingen in Europa geven ons het vertrouwen dat ons concept wordt gezien als de meest innovatieve en relevante oplossing in de markt. We kunnen niet wachten om te zien hoe klanten zullen reageren op de nieuwe ervaring”, zegt Bram Gleichman, medeoprichter en CCO van ONE HUNDRED restrooms.

Gratis gezondheidscheck

ONE HUNDRED restrooms biedt bezoekers services ‘to relieve, refresh en reload’ waardoor een toiletbezoek van een stressmoment verandert in ‘een moment van rust’. Naast hygiëne, design en een well-being ervaring kunnen bezoekers interactieve spiegels, gratis gezondheidchecks, mood boosters en voucher-kortingen verwachten als onderdeel van het toiletbezoek. Het is allemaal op basis van het smart restroom-concept, waarbij data en technologie een centrale rol spelen in de bezoekerservaring en de intelligente operationele processen.

Lees ook:

Wilt ook u onbeperkt en dagelijks op de hoogte gehouden worden van hét nieuws in de tankstationbranche? Neem dan een abonnement op TankPro!

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Maak gebruik van de exclusieve aanbieding

Bekijk de aanbieding

Auteur: Belinda Meijers

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.