Total zet dealers in het zonnetje, Nobel Nieuw-Beijerland overall winnaar

Total Nederland heeft aan elf dealers een Top Service Award uitgereikt. De prijzen gingen naar pomphouders die volgens Total uitblinken in gastvrijheid en klanttevredenheid. Total Nobel Nieuw-Beijerland werd gekroond tot overall winnaar.

Tijdens een feestelijke bijeenkomst met alle Nederlandse Total-dealers kregen de winnaars de prijzen uitgereikt. Total Theuws Bergeijk nam de award voor beste bakery in ontvangst, Total Poelen Mook die voor beste carwash. Overige prijswinnaars waren Total-dealers Ureterp, Honselersdijk, Meppel, Groede, Zevenbergen, Nieuw-Buinen, Heerde en Landgraaf. De awards zijn het resultaat van de jaarlijkse Total Top Service Survey, waarmee de oliemaatschappij haar pomphouders uitdaagt.

“Het was een feest de awards te mogen uitreiken!”, vertelt Frits Morrema, manager retail marketing & communicatie van Total Nederland. “Deze prijzen zijn de kroon op het werk van onze pomphouders. Dagelijks zetten zij zich in om de beste service te verlenen, met ons Top Service Survey meten we die prestaties. Dat doen we door de benzinestations meerdere keren per jaar aan- en onaangekondigd te bezoeken en te beoordelen op een breed aantal aspecten, zoals veiligheid, hygiëne, gastvrijheid en het uitdragen van de huisstijl. Het Top Service programma houdt pomphouders scherp het hele jaar door goed te presteren en onze klanten continu de beste service te bieden.”

Beoordeling

Het Top Service Survey bestaat uit drie onderdelen. Naast mystery shoppers die de benzinestations beoordelen op gastvrijheid, het aanbieden van actieproducten en productpresentaties, krijgen alle bemande tankstations twee keer per jaar een audit van GfK. De auditor controleert op aspecten als huisstijl en hygiëne. Ook reviews van klanten op onder andere Google worden in het onderzoek meegenomen.

Lees ook:

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Remco Nieuwenbroek is de vaste journalist voor vakblad TankPro en hoofdredacteur van het TankPro Magazine.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Total zet dealers in het zonnetje, Nobel Nieuw-Beijerland overall winnaar | TankPro.nl

Total zet dealers in het zonnetje, Nobel Nieuw-Beijerland overall winnaar

Total Nederland heeft aan elf dealers een Top Service Award uitgereikt. De prijzen gingen naar pomphouders die volgens Total uitblinken in gastvrijheid en klanttevredenheid. Total Nobel Nieuw-Beijerland werd gekroond tot overall winnaar.

Tijdens een feestelijke bijeenkomst met alle Nederlandse Total-dealers kregen de winnaars de prijzen uitgereikt. Total Theuws Bergeijk nam de award voor beste bakery in ontvangst, Total Poelen Mook die voor beste carwash. Overige prijswinnaars waren Total-dealers Ureterp, Honselersdijk, Meppel, Groede, Zevenbergen, Nieuw-Buinen, Heerde en Landgraaf. De awards zijn het resultaat van de jaarlijkse Total Top Service Survey, waarmee de oliemaatschappij haar pomphouders uitdaagt.

“Het was een feest de awards te mogen uitreiken!”, vertelt Frits Morrema, manager retail marketing & communicatie van Total Nederland. “Deze prijzen zijn de kroon op het werk van onze pomphouders. Dagelijks zetten zij zich in om de beste service te verlenen, met ons Top Service Survey meten we die prestaties. Dat doen we door de benzinestations meerdere keren per jaar aan- en onaangekondigd te bezoeken en te beoordelen op een breed aantal aspecten, zoals veiligheid, hygiëne, gastvrijheid en het uitdragen van de huisstijl. Het Top Service programma houdt pomphouders scherp het hele jaar door goed te presteren en onze klanten continu de beste service te bieden.”

Beoordeling

Het Top Service Survey bestaat uit drie onderdelen. Naast mystery shoppers die de benzinestations beoordelen op gastvrijheid, het aanbieden van actieproducten en productpresentaties, krijgen alle bemande tankstations twee keer per jaar een audit van GfK. De auditor controleert op aspecten als huisstijl en hygiëne. Ook reviews van klanten op onder andere Google worden in het onderzoek meegenomen.

Lees ook:

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Remco Nieuwenbroek is de vaste journalist voor vakblad TankPro en hoofdredacteur van het TankPro Magazine.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.