iPad-kassa voortaan ook geschikt voor afrekenen van brandstof

Afrekenen in de tankshop en de wasstraat was al mogelijk met de iPad-kassa, maar het afhandelen van brandstoftransacties kon vooralsnog niet. Daar komt nu verandering in met de nieuwste versie van de SPINpos iPad-kassa.

De iPad-kassa van Extendas draait op dit moment op ruim 75 locaties in Nederland. De vernieuwde versie wordt voor het eerst gepresenteerd op de Tankstation Vakbeurs. “Het eenvoudig te installeren kassasysteem is geschikt voor zowel kleine als grote tankstations”, vertelt Jordy Loos van Extendas. “De iPad-kassa is geschikt voor afhandeling van transacties bij de bakery, de wasstraat en voortaan dus ook voor betalingen van brandstof.”

Met deze oplossing van het Twentse bedrijf hebben tankstations nu voor het eerst toegang tot een alternatief voor hun kassasysteem. “Dat is een revolutie binnen de branche”, meent Loos. Om het afrekenen van de producten op het voorterrein technisch voor elkaar te krijgen, zocht Extendas de samenwerking op met leverancier DOMS, dat wereldwijd 75.000 installaties heeft in zeventig verschillende landen. “Daardoor is het voortaan ook mogelijk om alle type hardware op het voorterrein te kunnen aansturen”, vertelt Loos. “Deze kassa is een toekomstbestendige oplossing om alle typen brandstof af te handelen.”

Inspelen op toekomst

Extendas wil met de nieuwe oplossing inspelen op de opkomst van alternatieve brandstoffen en technologische ontwikkelingen, die elkaar steeds sneller opvolgen. Volgens Loos zijn de kosten voor het systeem beduidend lager dan voor een regulier kassasysteem, omdat het systeem ‘asset-light’ is. Verder levert Extendas de nieuwe kassa volgens het SaaS- (Software as a Service) en indien gewenst het HaaS-model (Hardware as a Service). “Kortom, je betaalt een vast bedrag per maand voor zowel de software als voor service en support van de kassa. Je hebt dus nooit meer last van vervelende verrassingen achteraf.”

Met betrekking tot de installatie, de service en de support is Extendas een samenwerking aangegaan met Mokobouw”, aldus Loos. “Mokobouw is een begrip in de energiebranche met vestigingen in Heerenveen en Bergschenhoek en een landelijk dekkend installatie- en servicenetwerk.”

Lees het volledige artikel in TankPro Magazine nummer 5. De vernieuwde iPad-kassa wordt op de Tankstation & Carwash Vakbeurs 2018 in Expo Houten officieel gepresenteerd op de stand van Extendas (4.301). 

Lees ook:

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Remco Nieuwenbroek is de vaste journalist voor vakblad TankPro en hoofdredacteur van het TankPro Magazine.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

iPad-kassa voortaan ook geschikt voor afrekenen van brandstof | TankPro.nl

iPad-kassa voortaan ook geschikt voor afrekenen van brandstof

Afrekenen in de tankshop en de wasstraat was al mogelijk met de iPad-kassa, maar het afhandelen van brandstoftransacties kon vooralsnog niet. Daar komt nu verandering in met de nieuwste versie van de SPINpos iPad-kassa.

De iPad-kassa van Extendas draait op dit moment op ruim 75 locaties in Nederland. De vernieuwde versie wordt voor het eerst gepresenteerd op de Tankstation Vakbeurs. “Het eenvoudig te installeren kassasysteem is geschikt voor zowel kleine als grote tankstations”, vertelt Jordy Loos van Extendas. “De iPad-kassa is geschikt voor afhandeling van transacties bij de bakery, de wasstraat en voortaan dus ook voor betalingen van brandstof.”

Met deze oplossing van het Twentse bedrijf hebben tankstations nu voor het eerst toegang tot een alternatief voor hun kassasysteem. “Dat is een revolutie binnen de branche”, meent Loos. Om het afrekenen van de producten op het voorterrein technisch voor elkaar te krijgen, zocht Extendas de samenwerking op met leverancier DOMS, dat wereldwijd 75.000 installaties heeft in zeventig verschillende landen. “Daardoor is het voortaan ook mogelijk om alle type hardware op het voorterrein te kunnen aansturen”, vertelt Loos. “Deze kassa is een toekomstbestendige oplossing om alle typen brandstof af te handelen.”

Inspelen op toekomst

Extendas wil met de nieuwe oplossing inspelen op de opkomst van alternatieve brandstoffen en technologische ontwikkelingen, die elkaar steeds sneller opvolgen. Volgens Loos zijn de kosten voor het systeem beduidend lager dan voor een regulier kassasysteem, omdat het systeem ‘asset-light’ is. Verder levert Extendas de nieuwe kassa volgens het SaaS- (Software as a Service) en indien gewenst het HaaS-model (Hardware as a Service). “Kortom, je betaalt een vast bedrag per maand voor zowel de software als voor service en support van de kassa. Je hebt dus nooit meer last van vervelende verrassingen achteraf.”

Met betrekking tot de installatie, de service en de support is Extendas een samenwerking aangegaan met Mokobouw”, aldus Loos. “Mokobouw is een begrip in de energiebranche met vestigingen in Heerenveen en Bergschenhoek en een landelijk dekkend installatie- en servicenetwerk.”

Lees het volledige artikel in TankPro Magazine nummer 5. De vernieuwde iPad-kassa wordt op de Tankstation & Carwash Vakbeurs 2018 in Expo Houten officieel gepresenteerd op de stand van Extendas (4.301). 

Lees ook:

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Remco Nieuwenbroek is de vaste journalist voor vakblad TankPro en hoofdredacteur van het TankPro Magazine.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.