Loyalty actie is toegevoegde waarde voor tankstation en klant

De zogeheten Loyalty acties (voor de trouwe klant) hebben voor zowel het tankstation zelf als de klant een grote toegevoegde waarde. Dat is de overtuiging van Otto Klok van Schimmel tankstations. Momenteel doet hij mee aan de Kinzo-actie die bij bijna 200 tankstations is uitgezet.

“Het loopt als een tierelier.” Otto Klok van Schimmel Tankstations hoeft niet lang na te denken als hij het over de Kinzo-actie heeft.

Spaarsysteem

Onder het motto ’tank je gereedschapskist vol’ kunnen deelnemende automobilisten via een spaarsysteem met een korting van bijna 70 procent gereedschap aanschaffen. Na slechts twee tankbeurten van 25 liter kan al een steeksleutelset worden aangeschaft.

“Je merkt dat je klanten eerst voor de de gereedschapskist zelf gaan om deze daarna helemaal te vullen.” De Kinzo-actie heeft 15 verschillende items die dus relatief snel bijeen zijn te sparen. Mensen moeten dan nog wel een kleine vergoeding betalen, maar die staat niet in verhouding met de prijzen in de bouwmarkten.”

Gretig

Klok zweert bij loyalty acties. Tassen, servies, cadeaukaarten, gereedschap het wordt allemaal gretig afgenomen door de klant en trekt zelfs nieuwe klanten aan. “Ik merk dat we op deze manier de shops aan het veranderen zijn. In plaats van vijf meter lang verschillende soorten snoepgoed kun je een deel van die ruimte misschien betere besteden aan een loyalty actie. Ik denk dat dat de toekomst is voor de shop.”

De Kinzo-actie loopt nog tot 5 augustus. De spaarpunten kunnen nog tot 19 augustus worden ingeleverd. “Uit ervaring weet ik dat het de laatste drie weken van zo’n actie enorm druk wordt. Dat halen de klanten de spaarpunten overal vandaan en kopen alles in één keer.

Auteur: Steven Don

1 reactie op “Loyalty actie is toegevoegde waarde voor tankstation en klant”

gert|10.08.12|11:32

Loyalty acties zijn voor motor rijders niet interessant Ik rij dan wel elke dag op mijn motor ( woon werkverkeer ) maar kan dus bv. niet aan de actie van KINZO meedoen , want in de voorwaarden staat min. voor 25 liter tanken , in mijn motor heeft een 18 liter tank.
dus kinzo gereedschap is niet geschikt om aan de motor te sleutelen .
En gereedschap haal je niet bij een tankstation , je weet van te voren dat de kwaliteit het zelfde is als in de 2.50 euro bak van de doe het zelf winkels.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Loyalty actie is toegevoegde waarde voor tankstation en klant | TankPro.nl

Loyalty actie is toegevoegde waarde voor tankstation en klant

De zogeheten Loyalty acties (voor de trouwe klant) hebben voor zowel het tankstation zelf als de klant een grote toegevoegde waarde. Dat is de overtuiging van Otto Klok van Schimmel tankstations. Momenteel doet hij mee aan de Kinzo-actie die bij bijna 200 tankstations is uitgezet.

“Het loopt als een tierelier.” Otto Klok van Schimmel Tankstations hoeft niet lang na te denken als hij het over de Kinzo-actie heeft.

Spaarsysteem

Onder het motto ’tank je gereedschapskist vol’ kunnen deelnemende automobilisten via een spaarsysteem met een korting van bijna 70 procent gereedschap aanschaffen. Na slechts twee tankbeurten van 25 liter kan al een steeksleutelset worden aangeschaft.

“Je merkt dat je klanten eerst voor de de gereedschapskist zelf gaan om deze daarna helemaal te vullen.” De Kinzo-actie heeft 15 verschillende items die dus relatief snel bijeen zijn te sparen. Mensen moeten dan nog wel een kleine vergoeding betalen, maar die staat niet in verhouding met de prijzen in de bouwmarkten.”

Gretig

Klok zweert bij loyalty acties. Tassen, servies, cadeaukaarten, gereedschap het wordt allemaal gretig afgenomen door de klant en trekt zelfs nieuwe klanten aan. “Ik merk dat we op deze manier de shops aan het veranderen zijn. In plaats van vijf meter lang verschillende soorten snoepgoed kun je een deel van die ruimte misschien betere besteden aan een loyalty actie. Ik denk dat dat de toekomst is voor de shop.”

De Kinzo-actie loopt nog tot 5 augustus. De spaarpunten kunnen nog tot 19 augustus worden ingeleverd. “Uit ervaring weet ik dat het de laatste drie weken van zo’n actie enorm druk wordt. Dat halen de klanten de spaarpunten overal vandaan en kopen alles in één keer.

Auteur: Steven Don

1 reactie op “Loyalty actie is toegevoegde waarde voor tankstation en klant”

gert|10.08.12|11:32

Loyalty acties zijn voor motor rijders niet interessant Ik rij dan wel elke dag op mijn motor ( woon werkverkeer ) maar kan dus bv. niet aan de actie van KINZO meedoen , want in de voorwaarden staat min. voor 25 liter tanken , in mijn motor heeft een 18 liter tank.
dus kinzo gereedschap is niet geschikt om aan de motor te sleutelen .
En gereedschap haal je niet bij een tankstation , je weet van te voren dat de kwaliteit het zelfde is als in de 2.50 euro bak van de doe het zelf winkels.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.