Foto: Robin Britstra

WashTec sleept twee German Brand Awards in de wacht

Foto: Robin Britstra

Het German Brand Institute beloonde WashTec recentelijk met twee German Brand Awards voor hun verdiensten voor de Duitse markt. De carwash-onderneming ontving prijzen in de categorieën ‘Excellent Brands Special’ en ‘Excellent Brands, Industry, Machines and Engineering’. De awards zijn bedoeld om het belang van een sterke merkidentiteit onder de aandacht te brengen.

De criteria voor de categorie ‘Industry, Machines and Engineering’ waren strikt. Zo moesten de inzendingen zich kenmerken door diens onafhankelijkheid, relevantie en mate van innovatie. Ook het design en duurzaamheid speelde een grote rol bij de selectie. Een andere belangrijke eigenschap van de inzendingen was dat deze economisch interessant moest zijn en een groot bereik had.

WashTec werd als bedrijf beloond voor de oplossingsgerichtheid van de organisatie en het brede aanbod. De door WashTec ontwikkelde EasyCarWash-app sleepte de ‘Special Mention’ award in de wacht in de categorie ‘Excellent Brands Special’. Deze applicatie combineert volgens de jury een eenvoudige bediening via de smartphone en introduceerde nieuwe methoden zoals kentekenherkenning.

De jury van het German Brand Institute bestaat uit acht professionals. Er zijn twee hoofdcategorieën in de vorm van ‘Excellent Brands’ en ‘Excellence in Brand Strategy and Creation’. Deze twee onderdelen zijn opnieuw onderverdeeld in verschillende subcategorieën. Deelname is mogelijk voor bedrijven, agentschappen, dienstverleners en marketeers evenals niet-commerciële organisaties en overheidsinstanties. Het German Brand Institute is opgericht door het Duitse Design Council en GMK Brand Consulting. Het doel is om het bewustzijn te vergroten dat merkbeheer een elementair onderdeel is van (economisch) succes.

Onderwerpen: , ,

Auteur: Frank van de Ven

Frank van de Ven is journalist voor vakblad CarwashPro. Daarnaast schrijft hij regelmatig voor vakblad TankPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

WashTec sleept twee German Brand Awards in de wacht | TankPro.nl
Foto: Robin Britstra

WashTec sleept twee German Brand Awards in de wacht

Foto: Robin Britstra

Het German Brand Institute beloonde WashTec recentelijk met twee German Brand Awards voor hun verdiensten voor de Duitse markt. De carwash-onderneming ontving prijzen in de categorieën ‘Excellent Brands Special’ en ‘Excellent Brands, Industry, Machines and Engineering’. De awards zijn bedoeld om het belang van een sterke merkidentiteit onder de aandacht te brengen.

De criteria voor de categorie ‘Industry, Machines and Engineering’ waren strikt. Zo moesten de inzendingen zich kenmerken door diens onafhankelijkheid, relevantie en mate van innovatie. Ook het design en duurzaamheid speelde een grote rol bij de selectie. Een andere belangrijke eigenschap van de inzendingen was dat deze economisch interessant moest zijn en een groot bereik had.

WashTec werd als bedrijf beloond voor de oplossingsgerichtheid van de organisatie en het brede aanbod. De door WashTec ontwikkelde EasyCarWash-app sleepte de ‘Special Mention’ award in de wacht in de categorie ‘Excellent Brands Special’. Deze applicatie combineert volgens de jury een eenvoudige bediening via de smartphone en introduceerde nieuwe methoden zoals kentekenherkenning.

De jury van het German Brand Institute bestaat uit acht professionals. Er zijn twee hoofdcategorieën in de vorm van ‘Excellent Brands’ en ‘Excellence in Brand Strategy and Creation’. Deze twee onderdelen zijn opnieuw onderverdeeld in verschillende subcategorieën. Deelname is mogelijk voor bedrijven, agentschappen, dienstverleners en marketeers evenals niet-commerciële organisaties en overheidsinstanties. Het German Brand Institute is opgericht door het Duitse Design Council en GMK Brand Consulting. Het doel is om het bewustzijn te vergroten dat merkbeheer een elementair onderdeel is van (economisch) succes.

Onderwerpen: , ,

Auteur: Frank van de Ven

Frank van de Ven is journalist voor vakblad CarwashPro. Daarnaast schrijft hij regelmatig voor vakblad TankPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.