WashTec levert groot aantal innovaties met focus op gemak

WashTec gaat aankomende tijd flink inzetten op innovaties die het wasproces vergemakkelijken en die ervoor kunnen zorgen dat de omzet van de wasgelegenheid stijgt. Lazen we vorige keer al de visie van Chief Sales Officer Stephan Weber, nu vertelt hij uitgebreid hoe hij de groei van het bedrijf wil bewerkstelligen en welke innovaties WashTec in petto heeft voor de ondernemer. 

Wat volgens Weber het verschil maakt ten opzichte van andere leveranciers is het bieden van een volledige businesscase en niet alleen het leveren van een machine. “We gaan verder, we denken in concepten, denken mee met de klant. We denken verder dan alleen het plaatsen van de machine”, legt hij uit. Als voorbeeld geeft Weber het recyclen van water. Volgens hem is het leidingwater in Duitsland duur, waardoor het recyclen een belangrijk en verstandig onderdeel van een businesscase is.

EasyCarWash

Wat vooral centraal stond op de Uniti Expo in mei was het EasyCarWash-concept. Volgens Weber is het echt een uitkomst voor de branche. “Mensen kunnen voor een vast bedrag per maand, ongelimiteerd wassen. Dat kan wel 20 procent meer winst opleveren.” De ondernemer bepaalt volgens hem de hoogte van het maandbedrag bij het programma naar keuze. Dit om de frequentie te verhogen van klanten. “Het zorgt voor meer contact met de klant, dus meer omzet.”

Lees het volledige verhaal bij zusterblad CarwashPro:
https://www.carwashpro.nl/productnieuws/2018/06/26/washtec-levert-groot-aantal-innovaties-met-focus-op-gemak/

Onderwerpen: ,

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Remco Nieuwenbroek is de vaste journalist voor vakblad TankPro en hoofdredacteur van het TankPro Magazine.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

WashTec levert groot aantal innovaties met focus op gemak | TankPro.nl

WashTec levert groot aantal innovaties met focus op gemak

WashTec gaat aankomende tijd flink inzetten op innovaties die het wasproces vergemakkelijken en die ervoor kunnen zorgen dat de omzet van de wasgelegenheid stijgt. Lazen we vorige keer al de visie van Chief Sales Officer Stephan Weber, nu vertelt hij uitgebreid hoe hij de groei van het bedrijf wil bewerkstelligen en welke innovaties WashTec in petto heeft voor de ondernemer. 

Wat volgens Weber het verschil maakt ten opzichte van andere leveranciers is het bieden van een volledige businesscase en niet alleen het leveren van een machine. “We gaan verder, we denken in concepten, denken mee met de klant. We denken verder dan alleen het plaatsen van de machine”, legt hij uit. Als voorbeeld geeft Weber het recyclen van water. Volgens hem is het leidingwater in Duitsland duur, waardoor het recyclen een belangrijk en verstandig onderdeel van een businesscase is.

EasyCarWash

Wat vooral centraal stond op de Uniti Expo in mei was het EasyCarWash-concept. Volgens Weber is het echt een uitkomst voor de branche. “Mensen kunnen voor een vast bedrag per maand, ongelimiteerd wassen. Dat kan wel 20 procent meer winst opleveren.” De ondernemer bepaalt volgens hem de hoogte van het maandbedrag bij het programma naar keuze. Dit om de frequentie te verhogen van klanten. “Het zorgt voor meer contact met de klant, dus meer omzet.”

Lees het volledige verhaal bij zusterblad CarwashPro:
https://www.carwashpro.nl/productnieuws/2018/06/26/washtec-levert-groot-aantal-innovaties-met-focus-op-gemak/

Onderwerpen: ,

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Remco Nieuwenbroek is de vaste journalist voor vakblad TankPro en hoofdredacteur van het TankPro Magazine.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.