Shell-topman: De carwash moet makkelijker

Volgens Duco Hoen, wereldwijd verantwoordelijk voor carwashes bij Shell, moet het autowassen makkelijker worden. Convenience is daarom ook het sleutelwoord in zijn functie als Global Category Manager Carwash. In deze functie houdt hij zich bezig met alles dat met het autowassen te maken heeft. Zusterblad CarwashPro kreeg de kans om met de Shell-topman te praten over de strategie van het tankstationbedrijf op wasgebied. Daarbij laat Hoen zijn licht schijnen over onder andere onbemande carwashes en wassen op abonnement.

Hoen ziet in de toekomst een steeds voornamere rol voor de factor ‘gemak’. Daar heeft Shell dan ook in geïnvesteerd de afgelopen tijd. Daarnaast volgt hij de ontwikkeling op het gebied van carwashes zonder personeel op de voet. Deze manier van autowassen neemt ook in Nederland steeds grotere vormen aan.

Lees het volledige interview met de Category Manager van Shell via:

www.carwashpro.nl/ondernemen/2017/07/25/shell-topman-de-carwash-moet-makkelijker/

Auteur: Tom van Gurp

Tom van Gurp is de vaste redacteur voor vakblad TankPro en schrijft ook regelmatig over ontwikkelingen in de autowasbranche voor vakblad CarwashPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.