Van rotondespecialist naar De Autowasboulevard

Hij verwierf zijn kapitaal met een lucratief rotondeconcept, maar wilde altijd al een eigen wasstraat. Ingmar Verbeek startte in januari in Zeist met De Autowasboulevard. Een lang gekoesterde droom waar hij al zo’n vier jaar naar toeleefde. Een opvallende zet, aangezien de ondernemer groot is geworden met reclames op rotondes. Zusterblad CarwashPro bezocht de nieuwe wasstraat om eens met de ondernemer te praten.

Bijna heel Nederland heeft Verbeek’s werk weleens bewonderd; reclame op de rotonde. Inmiddels is hij actief in zo’n 55 gemeentes. De zaken gaan goed, dus werd het tijd om zijn droom te verwezenlijken. Hij vond na een lange zoektocht eindelijk het pand waar hij naar op zoek was, om zo zijn eigen wasstraat in Zeist te beginnen. “Ik wilde per se een mooi pand kopen, niet huren. Het was een lange zoektocht omdat in eerste instantie niets aan mijn wens voldeed.”

Lees het gehele verhaal op onze nieuwe vaktitel CarwashPro:

www.carwashpro.nl/ondernemen/2017/04/11/van-rotondespecialist-naar-de-autowasboulevard/

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.