De vijf typen carwash-gebruikers volgens Bovag

In een onderzoek van Bovag naar carwash-gebruikers worden vijf typen wasklanten onderscheiden. De grootste categorie bestaat uit routineuze wassers, die het vooral belangrijk vinden te weten waar ze aan toe zijn. “Dit houdt in dat de meeste wassers kiezen voor een zo geconcentreerd mogelijke aanpak. Ze willen weten wat ze kunnen verwachten”, aldus de branchevereniging.

Volgens het onderzoek dat is uitgevoerd door het bureau Beautiful Lives en in het laatste kwartaal van vorig jaar is gepresenteerd, zijn de volgende vijf typen carwash-gebruikers te onderscheiden:

Lees het gehele artikel op de nieuwe vakwebsite CarwashPro:

http://www.carwashpro.nl/algemeen/2017/01/19/de-vijf-typen-carwash-gebruikers-volgens-bovag/

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Maak gebruik van de exclusieve aanbieding

Bekijk de aanbieding

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.