Avia, verbouwing wasstraat

Veel klanten volgen verbouwing wasstraat op internet

Pomphouder Peter Biesbroeck van AVIA Sluis heeft een mooi staaltje klantenbetrokkenheid laten zien door de verbouwing van zijn wasstraat zowel op zijn website als op Facebook te zetten. Daarmee heeft hij zijn klanten met foto’s en teksten constant op de hoogte gehouden van de vorderingen. Honderden klanten hebben de verbouwing van de wasstraat gevolgd.

De verbouwing heeft vier weken in beslag genomen. Precies volgens de planning, zegt Peter Biesbroeck. “Ik wilde mijn vaste klanten op de hoogte houden van de verbouwing. Dan blijf je ze prikkelen en gaan ze ook niet direct naar de concurrent.”

Honderden volgers

Biesbroeck zette zowat elke dag foto’s van de verbouwing op zijn website maar ook op Facebook. “Hierdoor heb ik honderden volgers gekregen en je kunt ook meteen de reacties zien. Die gaan van felicitaties tot ‘ik kom de wasstraat meteen testen.”

Inmiddels is de wasstraat weer geopend en krijgt Biesbroeck inderdaad veel animo van klanten die het proces op internet hebben kunnen volgen. “Dat dat zoveel impact heeft had ik niet verwacht maar wel gehoopt.”

Fred Kramer

Verbouwing, AVIA, wasstraat

Auteur: Steven Don

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Veel klanten volgen verbouwing wasstraat op internet | TankPro.nl
Avia, verbouwing wasstraat

Veel klanten volgen verbouwing wasstraat op internet

Pomphouder Peter Biesbroeck van AVIA Sluis heeft een mooi staaltje klantenbetrokkenheid laten zien door de verbouwing van zijn wasstraat zowel op zijn website als op Facebook te zetten. Daarmee heeft hij zijn klanten met foto’s en teksten constant op de hoogte gehouden van de vorderingen. Honderden klanten hebben de verbouwing van de wasstraat gevolgd.

De verbouwing heeft vier weken in beslag genomen. Precies volgens de planning, zegt Peter Biesbroeck. “Ik wilde mijn vaste klanten op de hoogte houden van de verbouwing. Dan blijf je ze prikkelen en gaan ze ook niet direct naar de concurrent.”

Honderden volgers

Biesbroeck zette zowat elke dag foto’s van de verbouwing op zijn website maar ook op Facebook. “Hierdoor heb ik honderden volgers gekregen en je kunt ook meteen de reacties zien. Die gaan van felicitaties tot ‘ik kom de wasstraat meteen testen.”

Inmiddels is de wasstraat weer geopend en krijgt Biesbroeck inderdaad veel animo van klanten die het proces op internet hebben kunnen volgen. “Dat dat zoveel impact heeft had ik niet verwacht maar wel gehoopt.”

Fred Kramer

Verbouwing, AVIA, wasstraat

Auteur: Steven Don

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.