Tankshop Masterclass 2018

In 4 stappen naar optimaal shoprendement

Heeft u het gevoel dat u niet alles uit uw tankshop haalt? Dat uw bedrijf nóg beter kan? Bezoek dan de Tankshop Masterclass op donderdag 14 juni. Tijdens deze interactieve, kleinschalige dag vol inspiratie krijgt u tientallen concrete tips, waar u meteen de volgende dag mee aan de slag kunt.

Registreren kan hier.

Wat kunt u verwachten?
Het evenement heeft een 100% focus op tankstation-ondernemers en stationsmanagers. U leert alles over:

  • de beste koers voor uw shop
  • de wensen van uw (potentiële) klanten
  • training van uw personeel
  • online kansen benutten
  • kwaliteitskoffie maken
  • optimale presentatie van producten en nog veel meer

Sprekers:

Guido Verschoor,
Senior horeca-adviseur bij Van Spronsen & Partners

Van Spronsen & Partners is een horeca-adviesbureau voor de gastvrijheids- en vrijetijdsindustrie en is inmiddels dertig jaar actief in dit vakgebied. Guido vertelt de deelnemers over hoe je alles te weten komt over de behoeften van je (potentiële) klanten en hoe je daar met je tankstation optimaal op inspeelt.

Ties van Dijk,
Eigenaar van Breaking Habits

Breaking Habits is gespecialiseerd in gedragsverandering. Door middel van een in overleg samengesteld programma ontwikkelt Breaking Habits trainingen met als doel organisatie-breed een bepaalde ontwikkeling door te maken. De klant of gast van de organisatie staat hierin centraal. Tijdens de Tankshop Masterclass spreekt Ties over hoe je gedragsverandering tussen de oren van het personeel krijgt.

Art Frickus,
Shopper marketing specialist bij Conspicuous

Conspicuous is een shopper marketing resultaat- en onderzoeksbureau. Al tien jaar helpt het bedrijf fabrikanten en retailers met het verbeteren van het rendement op hun instore marketing beleid. Dit doen ze door de shopper in zijn directe omgeving centraal te stellen én te komen met pragmatische oplossingen die gegarandeerd snel tot betere verkoopcijfers en winstgevendheid leiden. Tijdens de masterclass vertelt Art over hoe tankstation-ondernemers de instore conversie nog verder kunnen verbeteren.

Jeroen van Lambalgen,
Commercieel manager bij 2xCeed

Jeroen van Lambalgen is al meer dan 20 jaar actief op het speelveld van marketing, sales en media. Hij helpt ondernemers met het zoeken, vinden en binden van nieuwe klanten. Als commercieel manager bij 2xCeed is hij dagelijks in het veld bij ondernemers om ze wegwijs te maken en helpt ze zelf weer de regie te nemen. Ontvang tijdens de masterclass een aantal handvatten om direct aan de slag te kunnen gaan met de online strategie. Ook wordt een aantal website scans t.w.v. van €149.- ter beschikking gesteld.

koffie, verse

Overige activiteiten

Tussen de diverse interessante sessies door kunnen deelnemers ook meer leren over het maken en serveren van perfecte kwaliteitskoffie en heerlijke lunchgerechten. Daarom is er ook een barista aanwezig. Tevens kunt u het ZiN Inspiratielab van Sligro bekijken, waar u tal van ideeën krijgt om toe te passen in uw eigen bedrijf.

Praktische informatie:

  • Waar: Inspiratielab ZiN
  • Adres: Kennedylaan 3, 5466 AA Veghel (bij Den Bosch)
  • Wanneer: donderdag 14 juni 2018
  • Tijd: 09.30 tot 16.00 uur
  • Het evenement is geheel verzorgd, dus inclusief koffie en lunch

Tijdschema:

  • 09.00 – 09.30 Inloop
  • 09.30 – 10.00 Uitleg barista over het maken en serveren van de perfecte koffie
  • 10.00 – 10.45 Sessie 1
  • 11.00 – 11.45 Sessie 2
  • 11.45 – 13.00 Lunch + uitleg over het maken van een heerlijke lunch
  • 13.00 – 13.45 Sessie 3
  • 14.00 – 14.45 Sessie 4
  • 14.45 – 16.00 Afsluitende borrel

De organisatie is in handen van vakblad TankPro, toeleverancier Sligro en adviesbureau Conspicuous.

 Meld u snel aan, vol = vol!

Registreren kan hier.