Cadeaukaart nieuwe troef voor tankshops

De cadeaukaart moet de nieuwe troef worden voor tankstations. Inkoopcombinatie SWO de Splinter is gestart met de verkoop van een serie van 30 cadeaukaarten in de 192 aangesloten tankstations. Het gaat om cadeaukaarten in de categorieën games, muziek, uitgaan en vrije tijd.

Het aanbod en de verkoop van cadeaukaarten neemt in Nederland een vlucht. Van vele tientallen warenhuizen, pretparken, bioscopen, winkel- en hotelketens zijn inmiddels cadeaukaarten te koop.

Mogelijkheden

De categorie staat voor groei en deze ontwikkeling is voor SWO de Splinter reden geweest om nadrukkelijk te kijken naar de mogelijkheden van de verkoop van cadeaukaarten.

“Wij zijn blij de start van de verkoop van cadeaukaarten bij de 192 tankstations van onze leden te kunnen aankondigen”, vertelt directeur Aschwin Vermeulen van SWO de Splinter.

Opstartfase

In eerste instantie presenteren de tankstations een assortiment van 10 cadeaukaarten van onder meer iTunes, Zinzi en Nintendo. “We kiezen bewust voor een beperkt assortiment in de opstartfase om niet tegen allerlei problemen aan te lopen. Op 1 juli breiden we het assortiment uit met nog eens 20 cadeaukaarten van retailers in de categorieën games, muziek, uitgaan en vrije tijd”, zegt Vermeulen.

Displays

De kaarten hebben allemaal verschillende waarden waardoor iedere klant een passend cadeau vindt. Degene die de kaart cadeau krijgt kan het bedrag vervolgens in zijn geheel of in delen besteden bij onder meer iTunes, Bol.com, Douglas, Media Markt en V&D.

SWO de Splinter heeft speciale displays ontwikkeld die de cadeaukaarten in de tankstations onder de aandacht van de klanten brengen.

Auteur: Steven Don

1 reactie op “Cadeaukaart nieuwe troef voor tankshops”

Ishfaq Akhtar|13.01.19|14:54

beste ik heb een zaak in belgie en ik zou graag ook cadaukaarten verkopen in mijn zaak laat u weten waar ik kan bestellen

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Cadeaukaart nieuwe troef voor tankshops | TankPro.nl

Cadeaukaart nieuwe troef voor tankshops

De cadeaukaart moet de nieuwe troef worden voor tankstations. Inkoopcombinatie SWO de Splinter is gestart met de verkoop van een serie van 30 cadeaukaarten in de 192 aangesloten tankstations. Het gaat om cadeaukaarten in de categorieën games, muziek, uitgaan en vrije tijd.

Het aanbod en de verkoop van cadeaukaarten neemt in Nederland een vlucht. Van vele tientallen warenhuizen, pretparken, bioscopen, winkel- en hotelketens zijn inmiddels cadeaukaarten te koop.

Mogelijkheden

De categorie staat voor groei en deze ontwikkeling is voor SWO de Splinter reden geweest om nadrukkelijk te kijken naar de mogelijkheden van de verkoop van cadeaukaarten.

“Wij zijn blij de start van de verkoop van cadeaukaarten bij de 192 tankstations van onze leden te kunnen aankondigen”, vertelt directeur Aschwin Vermeulen van SWO de Splinter.

Opstartfase

In eerste instantie presenteren de tankstations een assortiment van 10 cadeaukaarten van onder meer iTunes, Zinzi en Nintendo. “We kiezen bewust voor een beperkt assortiment in de opstartfase om niet tegen allerlei problemen aan te lopen. Op 1 juli breiden we het assortiment uit met nog eens 20 cadeaukaarten van retailers in de categorieën games, muziek, uitgaan en vrije tijd”, zegt Vermeulen.

Displays

De kaarten hebben allemaal verschillende waarden waardoor iedere klant een passend cadeau vindt. Degene die de kaart cadeau krijgt kan het bedrag vervolgens in zijn geheel of in delen besteden bij onder meer iTunes, Bol.com, Douglas, Media Markt en V&D.

SWO de Splinter heeft speciale displays ontwikkeld die de cadeaukaarten in de tankstations onder de aandacht van de klanten brengen.

Auteur: Steven Don

1 reactie op “Cadeaukaart nieuwe troef voor tankshops”

Ishfaq Akhtar|13.01.19|14:54

beste ik heb een zaak in belgie en ik zou graag ook cadaukaarten verkopen in mijn zaak laat u weten waar ik kan bestellen

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.