Tamoil geeft tien cent extra korting voor MyOrder-klanten

Tamoil-klanten die de mobiele betaaldienst MyOrder gebruiken om brandstof af te rekenen, kunnen tien cent extra korting krijgen per liter. Ze moeten hiervoor na hun tankbeurt via social media aan vrienden laten weten dat ze de betaaldienst hebben gebruikt. Daarmee willen beide bedrijven de nieuwe methode van afrekenen promoten onder hun bestaande en nieuwe klanten.

Eerder dit jaar zijn Tamoil en MyOrder gestart met hun samenwerking. Daarbij kunnen klanten de app gebruiken om de brandstof te betalen aan de pomp. Op 150 vestigingen van de tankstationketen kunnen klanten gebruikmaken van de dienst.

Facebook en Twitter

Klanten worden vanaf deze week gestimuleerd om aan bekenden te laten weten dat ze MyOrder gebruiken. Na de tankbeurt krijgen ze op hun telefoonscherm de optie om hun ervaringen te delen via Facebook, Twitter, Linkedin en Whatsapp. Als ze dat doen, krijgen ze bij hun volgende tankbeurt tien cent korting per liter, bovenop de reguliere pompkorting.

MyOrder is enkele jaren geleden gestart onder de vleugels van Rabobank en maakt het mogelijk om diverse activiteiten te betalen middels de app, bijvoorbeeld parkeren en autowassen. Maar ook bioscoopkaartjes of een broodje bestellen is mogelijk. Tanken is daar dit najaar, na enkele maanden testen, aan toegevoegd. Op dit moment is dat alleen mogelijk bij Tamoil. Wel vindt overleg plaats met een tweede tankstationketen om deze vorm van betalen mogelijk te maken. Welke keten dit is, wordt nog niet bekendgemaakt.

Lees ook: Tamoil rolt brandsof betalen aan de pomp uit naar alle stations

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Tamoil geeft tien cent extra korting voor MyOrder-klanten | TankPro.nl

Tamoil geeft tien cent extra korting voor MyOrder-klanten

Tamoil-klanten die de mobiele betaaldienst MyOrder gebruiken om brandstof af te rekenen, kunnen tien cent extra korting krijgen per liter. Ze moeten hiervoor na hun tankbeurt via social media aan vrienden laten weten dat ze de betaaldienst hebben gebruikt. Daarmee willen beide bedrijven de nieuwe methode van afrekenen promoten onder hun bestaande en nieuwe klanten.

Eerder dit jaar zijn Tamoil en MyOrder gestart met hun samenwerking. Daarbij kunnen klanten de app gebruiken om de brandstof te betalen aan de pomp. Op 150 vestigingen van de tankstationketen kunnen klanten gebruikmaken van de dienst.

Facebook en Twitter

Klanten worden vanaf deze week gestimuleerd om aan bekenden te laten weten dat ze MyOrder gebruiken. Na de tankbeurt krijgen ze op hun telefoonscherm de optie om hun ervaringen te delen via Facebook, Twitter, Linkedin en Whatsapp. Als ze dat doen, krijgen ze bij hun volgende tankbeurt tien cent korting per liter, bovenop de reguliere pompkorting.

MyOrder is enkele jaren geleden gestart onder de vleugels van Rabobank en maakt het mogelijk om diverse activiteiten te betalen middels de app, bijvoorbeeld parkeren en autowassen. Maar ook bioscoopkaartjes of een broodje bestellen is mogelijk. Tanken is daar dit najaar, na enkele maanden testen, aan toegevoegd. Op dit moment is dat alleen mogelijk bij Tamoil. Wel vindt overleg plaats met een tweede tankstationketen om deze vorm van betalen mogelijk te maken. Welke keten dit is, wordt nog niet bekendgemaakt.

Lees ook: Tamoil rolt brandsof betalen aan de pomp uit naar alle stations

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.