Exxon start workshopprogramma voor garagebedrijven

epa02257024 A sign outside an Exxon Mobil Corporation office building in Dallas, Texas, 21 July 2010. According to media reports on 21 July 2010, Exxon Mobil is leading Chevron Corp., ConocoPhilipps and Royal Dutch Shell Plc in building a rapid-response system for the capture and containment of oil in the case of any future underwater […]

Oliemaatschappij Exxon Mobil heeft een workshopprogramma ontwikkeld waarmee het ondernemers wil helpen meer omzet uit hun smeermiddelen-assortiment te halen. Het bedrijf richt zich hierbij vooral op garagebedrijven, die in een aantal gevallen ook tankstations exploiteren. De focus ligt vooral op de Mobil 1-smeermiddelen.

Het programma is ontworpen om universele garagebedrijven te ondersteunen. ”Dit gebeurt door de ondernemers een aantal hulpmiddelen te bieden, waarmee ze de uitdagingen van de veeleisende en voortdurend veranderende smeermiddelenmarkt kunnen aangaan”, meldt Exxon Mobil.

Verkooptechnieken

”Dankzij de kennis van één van de merkleiders in de branche kan het programma helpen bij de bedrijfsvoering en kan het het verkoop- en winstpotentieel verhogen.” Onderdeel van het programma zijn gerichte promoties, verkooptechnieken en trainingen. Exclusieve Mobil 1-reclame en pos-materialen helpen de ondernemers om nieuwe klanten aan te trekken.

“Met ons nieuwe Mobil 1 Workshop Programma kunnen we universele garages helpen om hun bedrijf te laten groeien. Dit doen we door de kracht van het Mobil 1-merk te benutten”, zegt Jack Bakker, verkoopmanager van Exxon. “Gezien het huidige economische klimaat ligt er een enorme kans voor bedrijven die een professionele, betrouwbare en concurrerende onderhoudsbeurt met olieverversing aanbieden.”

”Steeds meer consumenten houden hun auto na de garantietermijn langer in bezit en zijn op zoek naar beter betaalbare – maar betrouwbare – manieren om hun auto te onderhouden. Dit programma speelt hierop in.”

Hulpmiddelen

Onafhankelijke garages die ervoor kiezen hun bedrijf om te schakelen naar het Mobil 1 Workshop Programma, kunnen hun zelfstandige bedrijfsstructuur behouden, terwijl ze optreden als merkvertegenwoordiger van Mobil’s smeermiddelen.

Daarnaast hebben universele garagebedrijven toegang tot een aantal hulpmiddelen die hun verkopen en aanwezigheid op de lokale afzetmarkt kunnen vergroten, zoals marketingsupport en digitale promoties om hun zichtbaarheid op internet te maximaliseren. Daarnaast zijn er trainingen opgezet om nieuwe verkoopkansen te creëren voor hun nieuwe Mobil 1-werkplaats.

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Exxon start workshopprogramma voor garagebedrijven | TankPro.nl

Exxon start workshopprogramma voor garagebedrijven

epa02257024 A sign outside an Exxon Mobil Corporation office building in Dallas, Texas, 21 July 2010. According to media reports on 21 July 2010, Exxon Mobil is leading Chevron Corp., ConocoPhilipps and Royal Dutch Shell Plc in building a rapid-response system for the capture and containment of oil in the case of any future underwater…

Oliemaatschappij Exxon Mobil heeft een workshopprogramma ontwikkeld waarmee het ondernemers wil helpen meer omzet uit hun smeermiddelen-assortiment te halen. Het bedrijf richt zich hierbij vooral op garagebedrijven, die in een aantal gevallen ook tankstations exploiteren. De focus ligt vooral op de Mobil 1-smeermiddelen.

Het programma is ontworpen om universele garagebedrijven te ondersteunen. ”Dit gebeurt door de ondernemers een aantal hulpmiddelen te bieden, waarmee ze de uitdagingen van de veeleisende en voortdurend veranderende smeermiddelenmarkt kunnen aangaan”, meldt Exxon Mobil.

Verkooptechnieken

”Dankzij de kennis van één van de merkleiders in de branche kan het programma helpen bij de bedrijfsvoering en kan het het verkoop- en winstpotentieel verhogen.” Onderdeel van het programma zijn gerichte promoties, verkooptechnieken en trainingen. Exclusieve Mobil 1-reclame en pos-materialen helpen de ondernemers om nieuwe klanten aan te trekken.

“Met ons nieuwe Mobil 1 Workshop Programma kunnen we universele garages helpen om hun bedrijf te laten groeien. Dit doen we door de kracht van het Mobil 1-merk te benutten”, zegt Jack Bakker, verkoopmanager van Exxon. “Gezien het huidige economische klimaat ligt er een enorme kans voor bedrijven die een professionele, betrouwbare en concurrerende onderhoudsbeurt met olieverversing aanbieden.”

”Steeds meer consumenten houden hun auto na de garantietermijn langer in bezit en zijn op zoek naar beter betaalbare – maar betrouwbare – manieren om hun auto te onderhouden. Dit programma speelt hierop in.”

Hulpmiddelen

Onafhankelijke garages die ervoor kiezen hun bedrijf om te schakelen naar het Mobil 1 Workshop Programma, kunnen hun zelfstandige bedrijfsstructuur behouden, terwijl ze optreden als merkvertegenwoordiger van Mobil’s smeermiddelen.

Daarnaast hebben universele garagebedrijven toegang tot een aantal hulpmiddelen die hun verkopen en aanwezigheid op de lokale afzetmarkt kunnen vergroten, zoals marketingsupport en digitale promoties om hun zichtbaarheid op internet te maximaliseren. Daarnaast zijn er trainingen opgezet om nieuwe verkoopkansen te creëren voor hun nieuwe Mobil 1-werkplaats.

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.