Columns

‘Maak van de carwash een huiskamer voor de klant’

De laatste tijd lijkt beleving het toverwoord voor autowasbedrijven. Ook hygiëne-specialist Qlean-tec onderschrijft het belang hiervan. “Maar dat betekent nog niet dat wasbedrijven massaal moeten gaan discowassen”, benadrukt Account Manager Automotive Thijs Koelewijn. Klantbeleving kan...Lees verder
|Reageer|door: Tom van Gurp

Tankstationsector vist te veel in dezelfde vijver

Als de tankstationbranche wil groeien, moet het nieuwe markten aanboren. Nieuwe shopconcepten ten spijt; tankstations blijven in elkaars vijver vissen, terwijl die vijver steeds kleiner wordt. Kijkt de sector niet over de eigen grenzen heen,...Lees verder
|Reageer|door: Tom van Gurp
Lulof Dalhuisen

Lukoil: bedreiging of kans?

Moeten pomphouders en oliemaatschappijen zich zorgen gaan maken nu Lukoil de Nederlandse markt heeft bestormd, of biedt de komst van de Russen juist meer mogelijkheden? Lulof Dalhuisen, adviseur van de tankstationbranche en brandstoffenhandel, denkt het...Lees verder
|1 reactie|door: Steven Don